Резюме-прёт

1. З малого віку будував замки із книг, книг-аплікацій і розкладних книг, додатковий матеріал – простині, одіяла, табуретки, стільці
2. Коли іще мало читав або не іще не вмів читати – дивився на малюнки в книгах і страшні обкладинки на багатьох із них, а може це моя фантазія бачила в багатьох картинках щось жахливе і тривожне
3. Кожен день, особливо довгими і світлими дитячими осінніми, зимовими і весняними днями – переглядав всі свої улюблені книги (ну як книги – книжечки: включаючи випуски «Малятко», поодинокі «Пізнайко» і не тільки, також всі дитячі і напів-дитячі книги. Героїка поки була відсутньою.
4. З музики слухав лише те, що задавалося класним і подобалося моєму дитячому розуму. Часто – це були програми по радіо-Промінь, тоді іще дротове і УТ1 з ОРТ (благо, останнє тоді було насичене цікавим контентом і Життям з великої букви)
5. Коли навчився читати (на межі садик-школа), читав і перечитував все що хотів. Зкоса дивився на те, як тату з упоєм читає газети… що для мене було дико і нецікаво.
6. Техніка читання з першого (чи якого-там її вимірюють) класу в мене була завжди Відмінна. Мене вже тоді радувало. Радувало – що в мене виходить, що я – вклався, Тут же, так же – і завдання на розуміння та переказ тексту.
7. До 9 років після – Домашні випуски власної газети, як Г.Ф.Лавкрафт свої 4 номери «Газетт» – не випускав
8. Протягом мого розвитку і зростання, з самих читабельних років, батько постійно ходив в сільську бібліотеку і приносив книги для всієї сім’ї (і взагалі, раніше більше читали, не то що зараз….хехе), приносив і для мене, штук 5.
9. Сільська бібліотека працювала щовівторка і суботи, з 11:00-по 12:00.
10. В якийсь день, батько вперше повів мене в бібліотеку. День був холодним і суворим (може зимовий, а може – осінній). В це день мені завели «табель» читача на моє ім’я.
11. з 6-го класу почав цікавитися всякою інакшою літературою, складнішою, для себе, свого саморозвитку;
12. почав читати газети і збирати вирізки про космос і ще щось.
13. читав всяких: Маяковського, Лєрмонтова і … не пам’ятаю – можливо зібірники…. Ааа! Фєта читав!
14. з однокласницею відкрили метод «гадання по книзі»… гадали весь час.
15. Свій перший вірш свідомий я написав в дусі віршів Лєрмонтова. В мене був календарик за 200.. рік (якийсь із 01-03) з вовком. Красивий вовк. І я написав вірш про вовка.
16. 2003. 18 березня. Почав писати вірш в дусі пісень Металліка, як я їх тоді сприймав (я ж 7-класник, пам’ятаємо), написав свій перший свідомий «текст» Vital Way (Жизненный путь), спочатку російською, апотім – сяк-так – на англійську переклав. І так щоразу. Це все тривало по 2004-ий рік, написав близько 10 текстів
17. Потім, з 2003-го також і заодно – почав писати прості вірші псевдо закоханого хлопчика в зошит., творити свій стиль, випускати свої фантазії
18. До 2006-го я написав немало збірок віршів, присвячені (а що головне – грамотно оформлені в зошитах) одній любимій;
19. почав писати розповіді та віршовані розповіді містичного жанру. В основному – я все пам’ятаю, але лише деякі ідеї – варті продовження по сьогодні. Все це – в моїй голові.
20. Одна із таких розповідей – казка, в стилі містичний хоррор.

Відступ. Дайте мені стіл, музику яку мені треба – і зошити: і я напишу що завгодно! Зараз, на 2017-ий, літо – в мене немає стола. А за столом 2016-го я написав Блонді і деяку недосатанізми, Халі-Галі і всяке.

21. в 2006-му, весною – спалив все к чертям. Хоча більша частина копій є в мого хрещеного.
22. щось писав і пробував… до самого 2007-го і його завершення.
23. 2007-ий вересень, вступив в ряди Сумської мистецької студії ОРФЕЙ (з штаб квартирою в СумДПУ). Було весело.
24. 3 квітня 2008-го – виступив з коренем Антоном на фестивалі, влаштованим ТЗ «ПАРКАН»(Творчим Збіговиськом). Запалив зал. Отжог (Матеріали – в наявності)
25. тоді ж, відбулася презентація мого першого вірша, який я склав в пам’яті, знав напам’ять і ніколи не записував «Комары»
26. Смеркалось…
27. Почав читати на фестивалях університету і міста Суми. Людям завжди подобалося. Про що мені всі казали. В тому числі й суворі організатори (тоді іще - тьоті і дяді, бо я малий іще, «17» вічних років).
28. 2012. березень 21-го – публічний «вечір еротичної поезії» в ганделі, організатор: студія Орфей. (матеріали в наявності)
29. 2012 березень, 23. Фестиваль «Кислород» від організаторів… знаю тільки «Закинутого Ведмедя»-Аліки. Зажог, но ненадовго.
30. правдами і неправдами познайомився з багатьма людями, яких навіть не було на фесті, або ми майже не спілкувалися під час нього, або взагалі не мали контакту.
31. грудень 2012. опублікувався в альманасі («бест оф зе бест») «Антологія сучасної новелістики та лірики України” 2012, видавництва «Склянка Часу»
32. і так щоквартала в них публікувався.
33. 2013, травень 22-го – фестиваль-ярмарок «Книжковий арсенал», моя перша участь, знайомство з редактором Олександром Апальковим і колегами «Склянки Часу», волонтерство на благо редакції, тусовка до утра.
34. і так – щороку, їздив до Склянки Часу на «Книжкові Арсенали», до 2017-го. Чому тепер не зміг? Устал.
35. 2013, 30 жовтня – зловив свій перший «Вітер Поезії», організатора Немезіда Соул. Сильно.
36. 2012-2013, період – «не було б щастя без біди». Біда білазами заливала новий фундамент, закладала містки для нового витка творчого життя, внутрішнього і зовнішнього.
37. З 2 серпня 2014-го по 15 травня 2015-го – період клубу ФАРБИ, від NS Event Group (Nemezida Soul). Думаю, надалі можна без слів
38. Кінець ФАРБІ – початок Нового.
39. … чистий лист


Рецензии