Космополiтний iнструментарiй

КОСМОПОЛІТНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ

Цивілізація - це коли є світло, газ, вода (гаряча) й інтернет.
Цивілізація - це коли в місті є метро.
В Києві є метро... на Лівому березі.

На правому... тьма. Цивілізації немає.
І Кожен хто в темі - той в темі;

Метро - це благодать "божа". сотні кілометрів за пів години,
особливо враховуючи що ці сотні км накопичуються через маневри, петлі та об'їзди в шляхосполученні через неможливість зробити курс автомашин прямим.

Жетони... ті іще поганці: або дорогі, або ламаються, або не вистачає, або немає.

"проєзд в метро не подорожає. Він як і раніше буде стоїть - один жетончик" (с) російськомовнийукраїномовець Віталій мер

на днях, 15-го вересня, йду по Вел.Житомирській вниз...

Я із тих то дивиться під ноги, побокам, вгору, в себе (тобто - "на хвилі")... Бачу - жетончик "М", поламаний;.
Робить то нічого, давай шукати іншу половинку (навіть не половинку - а 4-тинку)

ЗНАЙШОВ!..

І тут, я подаю вам свою логіку, а-ля Шеврон:
ЖетончЕк є, але його якби і немає - він ж поломаний.
От якби я був біля вокзалу (З/В), там би по-любому знайшов би клею... бомжі їх там дохєра розкидають.
Хоч вони і іспользувані, но по-любому би видавив собі скільки нада.
Але я не на вокзалі, я іду по софіївській в сторону майдану.
Ладно, побачимо, може щось і знайду..."

Дивлюся-йду, а навколо навіть голочки немає. Аж приємно. чи місце тут чисте, чи комунальники молодці чи все докупи;;!

Сів я біля фонтанірующих розбризкувачів на плиті, сиджу.
І...
- Бачу гумку;
- Гумка бачить мене;
- горобці бачать мене, як я дивлюся на якусь точку;;;+ ;;+;

я витягую із карманчика своєї улюбленої сумки і друга-поштальйонки частини жетона і стаю  її хірургом чи ортопедом? (як правильніше?)

Відділяю шматочок гумки і накладаю пласт її ризини на тоненьку межу розлому. Присучу...З'єдную дві половинки. вони зходяться. Зійшлися. Перфект, але липко від не зачищених полів в гумці!

щоби якось донести та зберігати цільність жетона-франкенштейна, ховаю його в старе яке-не-яке листя. яке знайшов поруч. Зате не липко;.

після поетвечору, я не нагадав другу. якому віддав майже-відновлений жетончик - спробувати скористатися ним.

пройшлі дні.

із переписки, приватного повідомлення:

"Добрый день ) 10:55
Я решил тот жетон на метро не использовать в тот раз, а взять домой и сейчас я его отчистил от жвачки и заклеил уже клеем и попробую реализовать."10:57

в цей момент я дивився передачу на тиТрубі: "РокІкони. Роб Халфорд." - тому відповів на смс значно пізніше

-;11:24
о да!)))))))))11:24


Рецензии