Магiя -Гра-

На зиму повернуло. Спить трава.
Сухі очерети тремтять і ряботинням воду покривають.
Крива конячка ледь бреде під рядовицею осик та верб.
У левадах так голо, непривітно, що хочеться вже снігу.
Втомившися від бігу по стрічці Мьобіуса,
я вермут п'ю, цитриною смакую, чорним виноградом
і полуничним льодом.

Під лядою у льосі урожай картоплі,
антонівки та слив. А на столі карафочка оливи,
помідори, базилік і кілотони щастя,
що генеруються серцями всього світу -
хто має очі, той побаче.

Неначе все у всьому і нічого.
Пустотність не тотожна порожнечі
Ця гра малечі на березі самітнім Океану
захоплює все більше, більше, більше

- Плюскіт води, дзвіночків голос, гортанний спів. Я це чую чи так здається?
- А здається це як? Ти хочеш реальність препарувати? Причепити бирки з підписами
  і  покласти все в нижній ящик свого стола?
- Що такого я сказав аби у відповідь почути якусь чудасію?
- Чудасію? Мої слова то - відлуння твоїх думок. Тобі з ними жити.
- Не гнівися.
- Мене вже давно ніщо в цьому світі не гнівить і не дивує. Слухай те, що чуєш.
  Живи з миром, Івасику_Телесику.

Пий молоде вино. Кури чарівні трави, зібрані в день літнього сонцестояння.
Слухай музику Моцарта, зіграну на сітарах і бубоні.
Кохайся з любов'ю в серці, в тілі та поза ним.
У кожній позі тантричного танцю, в асані кожній
живи, як вперше. Живи, як в останню мить.
Пить чи не пить цей трунок
не тобі вирішувати.
Бо насправді це ти все вирішив
сотні літ тому.
Ти просто забув.
Прокидайся!
Мир тобі та любов!


Рецензии
Пустотнicть не тотожна порожнечі.
Пустельництво не пара самоті.
Мольфар у вермут вмочує лелечу
Пір'їну, щастям сповнені листи
Приймає Океану пошта нова.
Гойдає пляшку хвиля полинова.

Хвилює і захоплює гра в ці...

Чом мулько?

Гравці?

Бірюльки?

Ольгиня   24.09.2017 17:47     Заявить о нарушении
Дякую! Посміхнув Ваш відгук, дорога моя Читачко!
Допис нарешті.
Ще раз дякую!

Валентин Лученко   25.09.2017 15:52   Заявить о нарушении