Дерево кохання 2 Над я Н кола ва переклад

Англія.
  - У мене немає приводу жити. Але завжди є привід напитися. І в цей раз теж. Я завжди закохуюся не в тих. В тих, що не підходять. Як правило, за віком. У дитинстві я закохувалася в людей похилого віку. У Ернеста Хемінгуея. У Віктора Гюго. В Гі де Мопассана. У сусіда Михайла Красіна. У голландського мужика на старій картині. Я мріяла про них. Плакала ночами. Я хотіла померти і народитися з ними в одну епоху. Я хотіла відчувати запах їх спалень. Відчувати грубу тканину їх одягів.
   Коли я зрівнялася за віком з тими, кого любила в дитинстві, мене почали цікавити молоді чоловіки. Ні, я не шукаю з ними фізичної близькості. Чомусь вони шукають зі мною. Можливо, вони в дитинстві сильно любили свою бабусю. Їх мами працювали з ранку до ночі. Хлопчики залишалися під наглядом бабусі. Бабусі ніколи не ображають своїх онуків. Вони ласкові - ці підступні бабусі. Вони пахнуть ситістю і молоком. У них завжди знайдеться цукерка для улюбленого онука. З дитинства в підсвідомості хлопчика закладається думка про те, що бабуся-це надійно, але не на довго. Тому такі хлопчики, виросли, нескінченно лізуть в моє життя в очікуванні цукерочки.
   Але я не здаюся. Я-то добре розумію, яка роль в цьому спектаклі відведена мені. Привід напитися в черговий раз. Тому я тримаю таких хлопчиків близько до свого життя з єдиною метою - виробляти думки. У певному віці залишається одне велике благо - думати. Про що думати? Це рецепт життя кожного. Я вважаю за краще думати про кохання. Я не можу сказати ці слова жодній конкретній особі. Це смішно, розбещено, огидно і взагалі ні до чого. Але думки народжуються. Вони виникають в результаті реакції на певну людину. Ці смачні думки могли б загнати не одного шукача бабусі під мою ковдру. Але я не вимовляю слова моїх думок вголос. Я не пишу їх в повідомленнях. Я складаю в величезній скрині моєї пам'яті. Іноді я відкриваю кришку скрині і перебираю відчуття, породжені думками і бажаннями. Я називаю своїх молодих думопроізводітелей тамагочі.
  Була в один період мого життя така японська електронна іграшка під назвою тамагочі. На дисплеї іграшки народжувався хтось. Таємниче створення, яке цілодобово вимагало уваги. Його треба було годувати. Поїти, вигулювати, купати і виробляти з ним безліч різних дій, як з живим створінням. Іноді тамагочі хворів, боліла, боліло, хворіли, хто знає якого воно було роду. Тоді вся сім'я людини, який довбав добу безперервно зі своїм тамагочі, вступала в цю гру. Коли не витримувала сім'я, підключалися друзі. Тамагочі всіх діставав своєю примхливістю і вимагав підвищеної уваги. Нерви у власника тамагочі здавали і він вважав за краще не відповідати на крики іграшки. І тоді тамагочі вмирав.
  Мої сучасні тамагочі називаються скамери. Це молоді вродливі хлопці з різних країн світу, об'єднані хорошим бажанням позбавити від самотності все жіноче населення земної кулі. Відповідно, не зовсім безкоштовно. Ніякого сексу і проституції. За цим суворо стежить Інтерпол.
   Картина світу така. Після певного віку, коли жінка доїла останнього чоловіка своїми причіпками і докорами. Коли її діти більше не можуть вислуховувати її моралей і скарг на не відбулася життя, - жінка залишається глибоко одна. Зараз саме час купити ноутбук, пройти курси комп'ютерної грамотності та кинутися в світ сайтів знайомств в надії знайти чергового кимось не доглоданного супутника життя.
   Дамочки, не спокушайтеся. Крім скамеров з Туреччини, Марокко, Алжиру, Тунісу, і багато інших не арабських країн, в які просочилися невдахи з арабських і африканських країн, там є ще шукачі з білої Європи. Вони шукають довгоногих курочок і мокрих кицьок. А то і в одному наборі, бажано. Їм не хочеться дивитися на зморщені яблука або фото бегемота.
   Вам напише Скамер. Він буде щедрий на компліменти і обіцянки. Хочеш - заведи собі тамагочі. Такого домашнього звірка на моніторі. Він буде приходити в твоє життя з камери твого ноутбука. У цього тамагочі є своя перевага. Його не треба зустрічати, відкривати йому двері. Він не буде знімати верхній одяг в передпокої. Його шкарпетки завжди будуть поза зоною досяжності вашого нюху. Його не треба купати і годувати. Він не обікраде тебе в реальному світі. Навіщо йому твій старий телевізор і праску? Він обікраде тебе по повній програмі використовуючи відкриту кватирку в твоїй душі. Він залізе в твій світ через твоє милосердя, турботу, співчутливість, жалість до бідних і бездомних. Через жалість скривджених батьками і долею. Ти захочеш бути відвертою, розраховуючи на його відвертість. Тому ти почнеш говорити. Почнеш виливати все помиї твоєї невдалої життя, які прут з твого розуму через край. Ти не могла розповісти про це нікому. Це дуже особисте. Ти горда і не хотіла щоб твої близькі і друзі знали про тебе щось. Але воно тисне тебе і хоче вибратися на простір. Воно притягнуло до тебе цю кошик для сміття віртуального світу. Щоб ти скинула в його обличчя весь свій мотлох. І спостерігала, як він чорніє і старіше на твоїх очах. Він хоче обміну. Він змінює сміття на гроші. Зараз ти вивалила на його молоду психіку тонни своїх проблем. Йому важко. На його обличчі написано страждання. Але він змушений терпіти. Він на роботі. Йому можна говорити, все що завгодно. Він не стане відповідати. Тому, що у нього немає мікрофона. Скільки б ти не посилала грошей йому, він ніколи не купить мікрофон. Тому, що це не його обладнання. Він приходить на роботу в цю убогу кімнатку. Одягає завжди одну і ту ж убогу футболку і кофту. Він сідає на пом'ятий ліжко з покривалом всіх часів і народів. Він завжди усміхається. Він пише чергові фрази.
   Дама починає писати йому великі тексти про всі свої неприємності і життєвих негараздах. Запевняю, Тамагочі не читає цього. Читають інші люди, на віддаленому доступі. Вони по написаному намагаються визначити рівень ваших доходів і майна на сьогоднішній день. Скільки треба просити зараз. І на що можна розраховувати в перспективі.
  Коли ваш Тамагочі повідомляє вам, що у нього мало часу і він повинен йти на роботу з прибирання вулиць, не сумуйте про те, що в Лондоні сиро і дощитиме. Просто через навушник йому повідомили, що в мережі більш вигідна клієнтка запалила зелений вогник бажання. Через віддалений доступ їй вже послали «Привіт, крихітко! Як справи? »Вона вже відповіла і попросила включити відеокамеру на кілька секунд. Їй потрібна картинка з доброю посмішкою її і вашого спільного тамагочі. Це її повітря, її наркотик. Її драйв. Вона любить свою іграшку. Це її хлопчик-іграшка. Це тільки її хлопчик і більше ні чий. Вона так думає і впевнена в цьому. Він переконав її в її особистої привабливості. Він знайшов слова. Такі слова є в кожній програмі їх колл центру з ощасливлення і оббирання відбулися принцес.
  Це дуже складна робота. В кінці зміни він виходить в центрі Лондона з готелю Савой, сідає в свій новенький «Порш» і їде додому. Вдома на нього чекає красуня дружина і діти. Але він вже цьому не радий. Він каже дружині ті ж слова, що і тобі. Так, бебі, перфект. Він зломлений і наповнений лайном. Але це його вибір.


Рецензии