Гашпадарка нашая ражвиваечча!

Віш, жубы жа павыбіваны в Мняв?

Оj! Шо мы зарыкы тута дізналыся!
Ну, прамо вжа нека ж казочка.
Підходю я во но додому, як ля мні уж мышочок соломкы j.
М-да! А я-то ж всэ думав, шо я но шызочок.

Не! Панове! Я журналіст шэ j о тоj, мо!
Ну, по-прэжнёму работаю ж во в жыдочкыj.
СеБе jіхна газетына прозываеца.
І сам Себек её j каман2еjць.

Так шо вот: быру ж інтырвЮ j ф самого, л, Павлуш.
Ну, Л я ны знаю, чого выскочыло.
Хтося зь, мабуть, тут лгун.
Блогір чы, мо, j моj кум.

Ідэмо ж мы так ужэ с 5 кілёмэ3j.
Да всэ пешкодралом, да всэ неяк пешшу, К.
Бо, ну, как это вам обеспечіць
Пудвоз некых гэршкыj од ЮхНохВіхч да шоб до ж Огдэміра зь.
ГавТовБувс-то гавкнув да кавкнув і по-шов собі в Опадыщэ!
А ек жэ нам до Рыловыч добратыса п?
Шо, звэрнэ тобі шофір  с трасы j?
Гэто ш так далёко од Бродніцы!
Вдруг да раптом колёса одломняця? Траса зе се польская.
Бы з Юхновіч до Огова во.

А шо ты тут шуткы мні баешь!
І міj напарнік, ну, сосед по пляшцы ш,
Шагае со мноj і, от, іздеваецца!..
Да не ж надо мноj, а над самім Батычком!
Такы слова промовляе, шо хоч ты за гуха 3маjса,
Як-как в Махре ву нас кажуць.

Не, гаворыць, пісалы мы вжо разов з 20.
Да і ва Пінск в автапаркус, і самому галаве Брэстчыны Хаjіму з.
Ні хрэна ні меняцца, аы!
Колісь жэ був тут і пункт, гостановочныj, за Юхновічамі, да каля Збродніцы.
Э! Да ты шо! Тут вець часць воінска піравала.
Дзявчатачак падбрасвалі Барсыкам.

І вот: Барсукі дакумекалі выкінуць всякія рэечкі.
Кап, ну, лехчаj ехалася.
А нафіга про колхознікыj дбаты шэ.
І так догныють вік свіj упартыj.

О так і проказуе всё всю дорогу сь міj парубок сь
Про всеку проказу во вж.
Трудо-днів, кажэ, нам добавылы ж.
Гот во но з ноябыра з. І народ всё j проголосюе но за Сашычку ш.
Абы воjны, гавріт, не здарылася.
А то, хы, нынажоно выбыруць яку Кацічку.
От товді і нагамаjіся творога з брагыю.

І за 7 інтырвЮ жа j правів
Остап БЭНДА с Сухых Борів.
Ну, ваш, як гэта... ну, тоj грамадскі пісач.
Так мне па радзівы хахляцк растлюмачылі.
Бо ву нас ныхто j ны прызнае мяне за таварыша j.

...видиш на здымке-та, кака гашпадарачка   
Ва ув нашага-та ды Бацюхны зь


Рецензии