Моя муза

Мої гвинтики розкрутилися
Закрутилися у війні
Моя муза страждала
Приходила до мене
Гладила руки, розвіювала сміхом волосся,
Звала до себе та із собою
А я не йшла

Мої гвинтики розкрутилися
Ресори зламалися
Все на війні,  а чи через неї ?!
Поламане тіло,
змякліла душа, зелень в неоні. 
Очей.

Приходила муза. Приходив лікар. Мавка та Лісовик. 
Несли квіти та замовляння.
Поїли травою,  купали у ній, клали спати.
Забавляли містом та втішали дитячим сміхом. 
Та відкривали стежки

Де в хмарах гуляють музи, ведучи за руку
Де сонце пронизує тіло променями, немов рентген
Де місто, мости та небо
Де очі і сміх
Де любов .


Рецензии
Привіт! Ти куди поділася? Missing you badly

Валентин Лученко   17.11.2017 18:37     Заявить о нарушении
Привіт!!те ж саме думала про тебе!!! Куди ти подівся!?! Я вже є !!! :-)

Мира Мора   19.11.2017 16:34   Заявить о нарушении