Вопросы на засыпку... картоПлянЦый

Еслі вы ещё не понялі, кто вы,
Подоjдіте ко мне но.
Вот ты! Ек тыбэ зваты? –
Шо?!! Я з ваты?!

Ну-да. Мы ж все Бела Русалкы.
І как это кто-то вдруг ны по-руску бае.
А я жэ деjствітельно Баjім.
Шэ малым був, ек маты прозвала.

Го! А зарэ вжэ ж я настоящыj Хаjім.
Ну, хаю но j хаю фсех.
От однажды...
Выступаем в класе.
Да шэ ж ув старшым!
О, не! Собралы всех скаjпом.
А я жэ тут жэ одга2ю,
Хто дэ моркву, хы, крадэ.

Ну, по jмэньнёвы Знакы Звёздыj опрэвДевЛяють?
От і j я вот... акыj знахар.
Дывлюсь, скажым, на храпу сь
І в ніс одразу блін с швабро.

Ну, трэ ж розВіjВаты вніМатеЛьность.
Так шо хто во Тамара?
Понятно ж, там Арес. Марсэль.
Значыця, із арыстанток.
А буква на шо похожа, заглавна?
Га! Ны j кочырга вамп.

А клас вэсь і замыр!..
Я ж забывся, сё іх класна та сама самка.
Ох, і прышлось зьвінятыся!
Но... всё вжэ напрасно.
Бо как это – Кіт някыj
Да обзывае Лісандровну Марком.

Да! Ек часто находыть на нас тая Мара!
Біг смэрті жэ, знаеш?
Га!.. ты ны був і в Пута-Партіі?
Ну, то заjды ж на міj саjт ось.
Всё-всё про іньДухСов вузнаш, мо.

Но... хто дэ са старшакляснікав
Да вам заjдэ хоть в хату Барса.
Мноё жэ всіх-всех но залякують.
Кажуть, дурныj якыjсь вбрався.
Ну, j от тоj і роз2jвае:
Ганяе по псіхіатрам.
А шо з дурня ты вмаеш...

Ш-ш-ш!... Ф шалаш шалава зашла, ваj!
А тут борода кучыравая!? М-да!
І крісла та відьма j взяла зь.
За капеёк... шышНахСцыть.

Чычас дісятому закажэ,
Ек это да і як эта
Шоса куплеты ув Якова. Ну, з Мохра во ж.
Шо – куплеты? Ну, купуваты шо з вато.
Гот пак ныпонятны ятвягы!
А мы j ны ятВагы. А ЕтВегы.
Почті что з НорВегіі.

Ну, где норМальны вегеТарыЯнцы ш.
Так бы ж ЗадёрНов сказаф бы п?

...бо во, відіш, шо мы сооружаем-то.
Шо, j памятніка ны вбачылы? Ну, хозяіну баjкы ж


Рецензии