тайна моя девичья

Соавторский проэкт,,Тайна моя девичья,, русская версия сл. Натальи Булдаковой ,Алексея Ольханского,муз.А.Ольханского 
украинская версия текста  Виктории Покора


1.Вийду я  одна у даль  до річеньки
Щоб умити своє я личенько.
защебече  пташечка щастячком, щастячком.
Пригорне, обійме, даллю  манить.
Манить сонце мріями
Манить день надіями
В небі , неба мирного, дива дивного, дива дивного..
Руки ніби зв’язані
Коси вже розв’язані.
Щастя обіймай мене своєю ризою, своєю ризою.
Приспів-
Матінка –земля моя ненька,
Прошепочу  тайну  рідненька.
Тайну проспіваю свою дівочу я  лечу -лечу,
Заплету в колосся її.
Тайну мою дівочу збережи!
Тайну ти  дівочу  не розкажи.
Тайна моя  дівоча  на межі.
що за думки в серці  мої ?
2.Я шукаю долю ой доленьку ,
Тай радію теплому сонечку.
Надихнусь солодкою воленькою-воленькою
Бо мені ,як уві сні крила  дарить.
Дарить небо синіє,
Далі  незрівнянні,
Коли  щастя п’ється, пісня ллється , серце б’ється,
Трави тут духмяні,
Барви вітром  зв’язані.
Птахою білокрилою  принесу  на всю землю миру я
 


Рецензии