***

Коли в черговий раз я опинялась в скрутному положенні(частіше морально), мені завжди хотілось написати до себе лист. До сьогоднішнього моменту моє бажання обмежувалося лише думками на цю тему. Але, в цей раз надихнувшись мотиваційною статтею про одвічне — «бажання матеріальні» — зрештою вирішала написати той лист. Я зосереджено потупилась в клавіатуру, мої пальці забігали.
«Привіт, це я. Тобто я — це ти. Твоя підсвідомість. Хі-хі. Ти певно знаєш, що ти в жопі, інакше я б не змусила тебе писати цей лист. Я насправді дуже толерантна підсвідомість, тому не стану казати яка ти свиня! (Ой, сказала.) От скажи, яка нормальна людина буде свідомо себе труїти цигарками і напівфабрикатною їжею? Це півбіди. Я що там з твоїми амбіціями, мріями і цілями? Коротше, я тобі не високоморальний лектор з безгрішною душею, але май на увазі, що ще трішки і ти перетворишся в той самий напівфабрикатний блінчік яким ти запихаєшся кожного дня. Така собі перспективка. Отже, чєловєк-блінчік-напівфабрикат, слухай мене уважно. В тебе дуже гарна душа, тут без стьобу, серйозно. Ти любиш котіків, а погані люди котіків любить не можуть. Все що тобі треба, це просто трохи часу и віри в себе. Займайся тим, що тобі подобається і не слухай всяких ідіотів. Бо ідіотів багато, уяви що буде якщо до кожного дослухатись. Взагалі апокаліпсис. От тобі елементарна інструкція:
1. Коротше, о восьмій зарядочка, без обговорювань.
2. Далі, корисний сніданок, хоч не хоч, полюбє.
3. Робота з малюнком і текстом.
4 Далі, час на себе.
5. Ще одне, дуже важливе правило. Ти маєш кожного дня дізнаватись щось цікаве, що могло б збагатити твій внутрішній світ. Ти ж грьобана принцеса.
6. Ну, з шостим пунктом все ясно. Ніяких шкідливих звичок і негативних думок. Усекла?
Це тобі маленьке розпорядження на місяць. І не треба тут очі закочувати як безвольна сарделька. Бажаю успіхів, цьом.

»Ну шо?"- кажу собі я дивлячись на цю віртуальну купу слів — «Готово». М-да, хто б міг подумати, сама з собою балакаю та й ще за допомогою інтернету. В мене таке відчуття, що вже пів справи я точно зробила. Оууу, вже 00:01 на годиннику, добрий день новий день, тобто ніч, тобто час для змін в кращу строну. Мені спадає на думку, що найкращим початком для нового життя буде сон, здоровий і міцний. Я направляюсь у ліжко сповнена гарного передчуття і ентузіазму. Добраніч.


Рецензии