До речi

Ілюстрація Тамари Маршалової
Иллюстрация Тамары Маршаловой

(уривок із серії казок про цуценя Паті "Розважалки")

- Ти коник? – здивувалося цуценя Паті, вдивляючись у маленьку зелену комаху. – Теж мені – коник! Наче я коників ніколи не бачив. До речі, у мого хазяїна також кінь є, хазяїн на ньому верхи їздить. Так от, ти на того коня взагалі не схожий. Той кінь гарний, дужий, не рівня тобі. А головне, зовсім не зелений. Рудий. А ти... І що в тебе з ним спільного? Нічого!
- А що я? Що я? – знітився коник. – Я лише трав’яний коник, така собі комаха. А те, що зелений... То зеленому легше в траві від ворогів ховатися. А ще я вмію скакати.
Сказавши це, коник високо підстрибнув, пролетів над цуценям і приземлився з іншого боку.
- Оце так! Супер! – захопилося цуценя. – А трав’яних собак ти, часом, не знаєш?
Коник замислився.
- Ні, собак не знаю.
- Шкода, - зітхнув Паті. – А я б так хотів з ними потоваришувати. І як це без трав’яних собак?


Рецензии
На это произведение написаны 23 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.