C Днём нараджэння, Беларусь!

C Днём нараджэння, Беларусь!
Жыве, жыве, як непагасны сымбаль веры!


Рецензии
Няхай жыве Беларусь! Вітаю беларускі народ, і няхай жыве беларуская мова!

Так ты, значыць, беларус? А чаму так мала пішаш па-беларуску? Бо ж мова беларуская вельмі прыгожая! Трэба ганарыцца сваёй мовай часцей.

Я калісьці жыў у Беларусі няшмат, і там пазнаў і палюбіў беларускую мову. Мне вельмі спадабаўся гэты край, а яшчэ больш спадабаліся людзі. Калі б быў беларусам па крыві, то застаўся б назаўсёды жыць у Беларусі. Але я ліўвык, мая радзіма Карэлія. Але калі ёсць выпадак пагутарыць па-беларуску, то ахвотна карыстаюся магчымасцю. Хацелася б навучыцца гаварыць на ёй вольна, як на роднай мове. Я паліглот, то маё любімае заняцце: вучыць мовы і ўдасканальваць валоданне. Што скажаш?

Братислав Либертус Новинки   21.03.2018 20:25     Заявить о нарушении
Я ИТАЛЬЯНЕЦ, из керченских предков, депортированных в 42 году в Казахстан и Сибирь. Родился и живу в США. Беларуский и украинский понимаю, но не настолько, чтобы писать ими, сейчас подучиваю русский, со временем и до русинского, возможно, доучусь.:) Языки требуют постоянной практики общения, тут ее, к сожалению, нет, тоталитарный русский обязывает нас придерживаться общих правил: "Среди волков вой по волчьи!", хотя сам язык ни в чем не виноват. Буду рад любому общению, вне зависимости от политических взглядов. Добрага табе дня!

Дастин Зевинд   22.03.2018 11:01   Заявить о нарушении
Я написал тебе сообщение в личку, посмотри в верхний угол экрана, там где кнопка "Кабинет автора".

Братислав Либертус Новинки   22.03.2018 15:49   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.