Ой, барвiнку...

Ой, барвінку мій хрещатий -
пелюстків блакить твоїх.
Чого ж вянеш біля хати,
Чого знітився й затих?

Я ж тебе поллю водою
І розправлю пелюстки,
Розмовлятиму з тобою-
Тільки ж ти цвіти, цвіти...

Бо прийдуть сніги, завіє
Хуртовиною зима...
Ти ж цвіти - ще сонце гріє -
То ж відтає так душа...

Ты ж, барвінку мій хрещатий -
пелюстків блакить твоїх...
Буду я ТЕБЕ чекати,
Ти ж приходь із мрій моїх...


Рецензии
...мiй любий друже, зАвжди я с тобою,
в мандрiвках у минулого життя...
незабуваєме нiколи,
як те найкраще у життi, що пам'ятаю я...
I - М.є., й Софієвку чудову,
де мы могли, але не стрiлися тоді,
що пам'ятатиме аж до могили,
що вже - не за горами у житті... - Але-ж поки ми живi - не забувай ! Обiймаю.

Алла Зиливинская   10.08.2018 21:35     Заявить о нарушении
Дякую щиро!
Комп только - русский...

Виталий Полищук   28.08.2018 22:36   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.