Самий кращий

Я придумала тебе сама, вимріяла, викохала.Я все придумала сама наше знаймство.Ці іскри це полумя яке не погасне вона і правда не погасне адже я просто не ризикну.Ні,я не боюсь.Але розумію що я тебе придумала.Скільки раз я говорила що ти САМИЙ КРАЩИ, я говорила це так довго доки не повірила в це сама.Але ж ти насправді самий Кращий просто не мій.І ніколи не будеш моїм.Але для мене ти став журавлем.З тобою я глянула на цей світ інакше.І хай йому чорт.Я не погоджусь більше на менше чим те що мала коло тебе.Хоч і не бул з тобою.І хай я тебе майже не знаю і майже на 99% я впевнена що вимріяла тебе.Я хочу грітись так як гріюсь просто від розмов з тобою хочу танути так я тану від твого дотику і або я отримаю це або буду сама. Дякую тобі що ти є.І такий є трохи намріяних але ні разу не розчарувавший мене. Головне ти справжній в поступках і для мене завжди ти будеш Самим Кращим!


Рецензии