Я сьогоднi помер в четверте

Я сьогодні помер в четверте
Серце упало на землю, на шматочки роздерте
Ти знову відправив мене на той світ
Пройшов мимохідь, не сказав банальне привіт

Я сьогодні помер в п'яте
Здається, що наше життя кимось прокляте
Ти знову вбив усі мої мрії
На трасі так тихо плачуть повії

Я помер і в шосте, а завтра і в сьоме
Життя з тобою було таке вагоме
Ти знову пішов, мій любий друже
Кінець прийшов, на нас тобі уже байдуже.

02.04.18
присвячено втраченій дружбі за романом Гійома Мюссо "Ти будеш там"


Рецензии
Я сьогодні помер вчетверте
Серце впало на землю, на шматочки роздерте
Ти знову відправив мене на той світ
Пройшов мимохідь, не сказавши банальне привіт

Олег Михайлишин   12.09.2020 00:23     Заявить о нарушении
На это произведение написаны 3 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.