***

                Я ТЕБЕ ЛЮБИЛА …

Я тебе любила,
Я тебе не крала,   
Я тебе , мій милий
В ніч причарувала.
Хвірточка тихенько
Тобі відкривалась,
Стежечка вузенька
Здибанку ховала.
В тебе очі чорні,
А у мене карі.
Не зовеш до себе,
Не кличеш до пари.

Що мушу робити,
Милий мій єдиний?
Є у тебе діти,   
Є в тебе дружина…
… Відлетіло літо
У незнані далі,
Сипе жовтим листям
На мої печалі.

Я ВКРАЛА ПОГЛЯД В ЧОЛОВІКА …
Я вкрала погляд в чоловіка,
Сховала його до грудей.
Провину маю я велику,
Та не ховаю я очей.
Він все лишив, пішов зі мною
В мої замріяні світи.
Хтось плакав десь сам з собою,
Не міг уже своє знайти.
А я сміялася весело …
Весна в весну – в блакитну синь…
Вже літечко не так зелено,
Осінньо стигне далечінь.
…Чи то покута, чи покара –
Листок в порозі – мов журба…
Осінь літа мої зібрала,
Я знов лишилася сама.
… Сумує вітер в вечір довгий,
Він все нагадує мені,
Як крала для любові погляд –
Велике щастя у житті.
 
            


Рецензии