Я мандрую дорогами

  Я  мандрую  дорогами.

Я  мандрую  дорогами,
Зі  своїми  тривогами.
Сам  несу  хрест  важкий,
То  чому  же  я  такий?

Чому  така  моя  доля,
Як  і  гірка  та  неволя.
А  душа  десь  літає,
Може  щастя  шукає.

І  нема  сну  і  покою,
Тільки  туга  за  тобою.
Мені  сум  тисне  груди,
Бо  тебе  не  забуде.

То  лише  маю  надію,
Про  яку  тільки  мрію.
Я  зустрінусь  з  тобою,
Попрощаюсь  з  журбою.

І  є  не  добрі  ті  люди,
Їх  так  немало  повсюди.
Вони  нас  розлучили,
Не  дай  Боже  їм  сили.

Та  і  нехай  вони  знають,
Мене  так  не  зламають.
Я  ж  пішов  мандрувати,
Свою  долю  шукати.

І  як  вже  буде,  так  буде,
Я  все  погане  забуду.
Та  звернуся  до  Бога,
Поки  в  серці  тривога.

Поможи  мені  Боже,
Хто  ще  крім  тебе  поможе?
Навчи,  в світі  як  жити,
І  життя,  як  любити…

   08:30.21.04.2017.


Рецензии