В чистiм полi

  В  чистім  полі.

В  чистім  полі,  при  долині,
Зелена  калина.
Біля  неї  одинока,
Молода  дівчина.

Вона  стоїть,  та  сумує,
Стиха  промовляє:
Скажи  мені  калинонько,
Де  милий  гуляє?

Чом  до  мене  молодої,
Він  не  повертає?
Я  ж  давно  його  кохаю,
І  він  добре  знає.

А  може  в  краю  далекім,
Іншу  він  голубить?
Скажи  мені  калинонько,
Чи  мене,  ще  любить?

Не  сумуй  мила  дівчино,
Не  край  собі  серце.
Подарує  тобі  милий,
Любові  відерце.

І  козак  твій,  не  гуляє,
За  Вкраїну  б'ється.
Коли  поб'є  воріженьків,
Додому  вернеться.

А  вітер,  йому  принесе,
Всю  нашу  розмову.
То  й  зрадіє  твій  миленький,
І  доброму  слову.

В  чистім  полі,  при  долині,
Калина  стояла.
І  молода  дівчинонька,
З  нею  розмовляла...

   11:40.04.01.2017.


Рецензии