Довершено - Мiсто Мертвих Дерев

                «… І летять з наріканням і дзвоном
                В імлу, в нескінченність, у простір
                Дерева і мертві, зливаючись в пам’яті…»
                (Еміль Верхарн)   

Мертві дерева
Собі збудували місто:
Може тоді, коли
Вони були ще живими,
А може тоді,
Коли стали сухими і мертвими
І місто будували їх тіні.
Може.

Я блукав крутосхилами,
Відчуваючи ногами каміння,
Повертаючи зморшки обличчя
До жорстокої дівчини Сонце,
Бачив як мертві дерева
Застигли в пориві
Здіймаючи гілки-руки
До пустелі синьої Неба,
Летів над рікою Часу,
І раптом жахнувся:
Я потрапив до міста –
До Міста Мертвих Дерев.

До міста Самайну вічного,
Міста вічного падолисту,
Міста, де все застигло,
Де рухаються тільки тіні
І щось мені шепочуть –
Тільки мені,
Бо ніхто їх почути не здатний.

Місто застиглих вулиць,
Місто мовчазних перехожих,
Місто вічної тиші,
Де не співають птахи,
Лише стукає дятел-гробар:
Ніби заколочує цвяхи
У домовини-тіла,
Ніби то він бургомістр
Міста Мертвих Дерев:
Птах з червоною шапочкою.


Рецензии
Як сумно читати про те,що позбавлено життя, що не гріє душу,не сміються від щастя дітлахи...
Де "... Місто застиглих вулиць,
Місто мовчазних перехожих,
Місто вічної тиші,
Де не співають птахи..."
- Це Міста Мертвих Дерев!

Шановний Шоне, даякую за Вашу творчість та небайдужість до того, що відбуваеється у нашому теперішньому світі.

Здоров'я ВАМ, наснаги, та радощів творчості!
З повагою та душевним теплом.
Євгенія

Евгения Козачок   05.06.2018 07:57     Заявить о нарушении
Дякую за такий теплий відгук!

Шон Маклех   09.06.2018 23:34   Заявить о нарушении