за що я готова боротись?

я - майбутнє. чому не хтось? чому саме я? бо все, що стосується мого життя, стосується саме мене, не когось, тому розпочати варто із себе..
добре жити хочуть усі: легко йти, будувати дивовижні стосунки, бездоганно виглядати. хотіти нескладно. якщо запитаю :" чого ви хочете від життя?"- багато хто відповість щось на кшталт : "хочу бути щасливим, мати дружну сім'ю, круту роботу ". іншими словами, нічого не скажуть. а є інше питання :" яку біль в житті я хочу? за що готовий боротися і страждати?" відповідь на нього - більш вагомий показник того, як складеться життя.
так-от, за що я готова боротися?
за вільну хвилину для того, щоб довести молоді :" ми зможемо змінити нашу державу!", готова боротися з тими, хто виїжджає в інші країни. за якісну освіту, мрії, за кожен шанс зробити майбутнє світлішим.
нам тільки те і кажуть:" ви повинні, ми маєте, ви мусите". так, повинні, але молодим людям варто самим зрозуміти, що це потрібно. я готова боротися за те, щоб слова створити майбутнє стали кредо кожного з нас, а не вантажем на плечах.
знаєте, я хотіла нагороди, а не боротьби. хотіла результат, а не процесу. любила не бій, а лише перемогу. але.. в житті це не працює. те, ким ви станете, залежить від того, за що ви готові боротися.

і я готова підкорити мій Еверест.


Рецензии