Как полезно гулять возле дома!

Как полезно гулять возле дома!
Несколько дней назад я вышел во двор и смотрю - грузовик завозит на детскую площадку песок из карьера. Стал я прохаживаться возле привезённых куч. Мощный ливень начался. А я всё по лужам ходил, ходил...
И видимо, не зря! Нашёл в песке несколько золотых самородков. Сразу уточню! Дело происходило в Греции, в Халкидиках, недалеко от Кассандры.  Только адрес карьера, откуда песок возили я вам не скажу! Мне теперь надо самому во всём разобраться...

Як корисно гуляти біля будинку!
(Переклад автора С.Б.Александров-Снiгур)

Як корисно гуляти біля будинку!
Кілька днів тому я вийшов на двір, дивлюсь вантажівка завозить на дитячий майданчик пісок з кар'єру. Я став походжати біля привезених куп. Потужна злива почалася. А я все по калюжах ходив, ходив...
І мабуть, не дарма! Знайшов у піску кілька золотих самородків. Відразу уточню! Справа відбувалося в Греції, у Халкідікі, недалеко від Кассандри. Тільки адресу кар'єра, звідки пісок возили я вам не скажу! Мені тепер треба самому в усьому розібратися...


Рецензии