Свята Спокута - на Христове Воскресiння

Тому й Бог повищив Його, та дав Йому Ім'я, що вище над кожне ім'я,  щоб перед Ісусовим Ім'ям вклонялося кожне коліно небесних, і земних, і підземних,  і щоб кожен язик визнавав: Ісус Христос то Господь, на славу Бога Отця! (До Филип'ян 2:9-11)

!!! ХАЙ БУДЕ ВЕЛИКИЙ ГОСПОДЬ, ЩО МИРУ БАЖАЄ СВОЄМУ РАБОВІ!
А язик мій звіщатиме правду Твою, славу Твою кожен день!(Псалом 35 (34))

Сказав Господь:

11 Я Пастир Добрий! Пастир добрий кладе життя власне за вівці.

12 А наймит, і той, хто не вівчар, кому вівці не свої, коли бачить, що вовк наближається, то кидає вівці й тікає, а вовк їх хапає й полошить.

13 А наймит утікає тому, що він наймит, і не дбає про вівці.

14 Я Пастир Добрий, і знаю Своїх, і Свої Мене знають.

15 Як Отець Мене знає, так і Я Отця знаю, і власне життя Я за вівці кладу. (від Івана 10:11-15)

А першого дня Опрісноків, коли пасху приношено в жертву...
Ісус узяв хліб, і поблагословив, поламав, і дав їм [учням], і сказав: Прийміть, споживайте, це тіло Моє! І взяв Він чашу, і, вчинивши подяку, подав їм, і пили з неї всі.  І промовив до них: Це кров Моя Нового Заповіту, що за багатьох проливається.  Поправді кажу вам, що віднині не питиму Я від плоду виноградного до того дня, як новим буду пити його в Царстві Божім!
(Від Марка 14:12,22-25)

...Христос, Первосвященик майбутнього доброго, прийшов із більшою й досконалішою скинією, нерукотворною, цебто не цього втворення, і не з кров'ю козлів та телят, але з Власною Кров'ю увійшов до святині один раз, та й набув вічне відкуплення (до Євреїв 9:11,12)

Сказав Ісус: ... бо це Кров Моя Нового Заповіту, що за багатьох проливається на відпущення гріхів!
(Від Матвія 26:28)

Крове Христа, Єдинородного Сина Предвічного Отця, спаси нас!
Крове Христа, що злих духів перемагаєш, спаси нас!

Агнче Божий, що береш гріхи світу, Господи, прости нас!
Агнче Божий, що береш гріхи світу, Господи, вислухай нас!
Агнче Божий, що береш гріхи світу, Господи, помилуй нас!

...Всемогутній, вічний Боже! Ти встановив свого Єдинородного Сина Спасителем світу і дозволив ублагати Себе Його кров’ю. Просимо, дай нам достойно величати ціну нашого спасіння і завдяки ній мати захист від усякого зла на землі, щоб ми раділи вічним щастям у небі. Через Христа, Господа нашого. Амінь.

(Літанія до Найдорожчої Крові Господа нашого, Ісуса Христа)


МОЛИТВА ГОСПОДНЯ (від Матвія 6:9-13)
ЗАПОВІДІ БОЖІ (Біблія, Вихід 20:2-17)
ЗАПОВІДІ ЛЮБОВІ (від Матвія 22:35-40)


Господня Кров, за нас пролита,
Дає наснаги далі жити -
Не гнутися під тяжкістю гріхів,
Відкинути прокляття ворогів,
У душах мир плекати, в нім ходити...
В Любові Божій - неодмінно
Жити!


Рецензии