У моей зазнОба - ЗОи - ВСЯ небЕсного покрОя!

Ах ЗОЙя ЗОЙя ЗОенька- МНЕ ж НЕ достАлась ЗОЙенька
У моей соседки ЗОи - ВСЯ небЕсного покрОя!

                Ах - ЗОя ЗОя ЗОя -
                создАние людскЛе,
                мучЕние мужскЛе,
                влечЕние мужскЛе:
                кого впускАла стОя?
                коМУ рожАла стОя?
                И отвечАла ж ЗОя:
                "- НачАльника конвОя -
                НЕ выходЯ ИЗ стрОя!"
                ((ГУЛаг-ШУТочка -
                ГУЛаг-СЛАВных 1900-тых))

         У моей соседки ЗОи -
         ВСЯ небЕсного покрОя!
         ВСЯ небЕсного создАния,
         ВСЯ - не бЕса ожидАния -
         ВСЯ -  e бEca ожидАния:

         ВСЯ натура - голубАя =
         ЦВЕТ небЕс отображАя,
         а душА ж - шалУнная -
         ТЁМна ночь безЛУНная!

          ЗВЁЗДы ж - ЗВЁЗДы яркие,
          по2плУи жАркие,
          да обьЯтья тОмные,
          прелести истОмные...

       Ах - ты ж - ЗОя ЗОенька,
       Ах - пьянЯща ГОЛенька:
       ноченька безЛУНная
       МНЕ ж - любовь безДУМная!,
       МНЕ ж - любовь безУМная!

       Ах - ты ж - ЗОя ЗОенька,
       Ах - пьянЯща ж - ЗОЙ-енька:
       Ах - пьянЯща ж - ЗНОЙненька:
       Ах - пьянЯща ГОЛенька:
       Ах - ЗОЙя, ЗОЙя ЗОенька...
       МНЕ ж - НЕ достАлась ЗОЙенька...
          ..........

        Я ж - прОшу пробАчення - за моЕ нэбАчення,
        та помылкЫ-ошИбки - малЭньки та шИбки!
        Бо ж я не мОжу текст СВIЙ переВIРити -
        наОщупь, навпомаыкЫ!
        Та й неМА людНй - щоб менI допомогтИ!
        А в гОлову ж - ЛIЗуть думкЫ - та ще й такI-сякI!
        А дУмкАми ж - трЭба пожилЫтысь -
        бо ж - НИКуды мэнИ дИтЫтысь:
        бо ж ДУМКу мэнИ - нэ просто навивАють та всэлЯють, -
        ДУМКИ ж мэнI ЦI (та i не тIлькы ЦI - усI) -
       в гОлову, в мозОк встомлЯють, всiллЯють, СИЛою  всиллЯють,
       в ТIЛо - в уСЭ ж TIЛo ТЭ - втiлЯють!
      В,И.Крыленко: ДонЕцьк: 30.11.2018


Рецензии