Дети мои! Вы шэ свет

Бырыжитэ ж сыбэ

І снова смотрю Сіту j Раму.
Да. Жізнь нескончаема.
Да вот… помірае хтось!
І я, как і все, плачу.   

С чево бы так? Странно!
Ёг жэ ведь я как бы.
Да, но чуйства е в Пяткы.
А іграют індеjк распрекрасна.
Это ведь Веды святы.

Нету у нас прівязанасцяв.
А ка жэ ось мамка?
Она так стара і слаба вжэ.
А я чы сывый Котяра.

І мы начінаемо поддавацца еj.
Ведь 7ёрке не скажеш, що
J кагда прінімаць сладк.
Доктор сказав: Коза, ны брыкаjся.

І я ж с Мандакіні на совещанье.
О! Е j в нас такая заразка.
Марія – разе товарыш Васье.
Прыjіхала! Раз за  місяць.
Ну, j шлоjіть всіх разом.

Млынчыкы, бач, ны вдалыся.
А матка прам жры jіх з ранку сь.
Как бо готовляця jті далыj.
Жыручы ш ковбаску.

А камніj чы хто прыпас нам.
Мак но ж каксь завшы.
Вот позавчора зуб ляснув.
Дулю аж пуд глаза Кісь.
Ну, j на тобі, Брысь, лік.

Двох ажны прындылысь.
Выламалы! Вату – у дырк.
Всё! Кыш. Хы… Куды!
Лікарствыj возьмы.
І більш ны слівць.

Ну, j я j купыв. Віру в7.
Гэто ж білынькы халаты.
Прам індіjцы ш, дывы.
Відають, про j алергіjк.

А глазіщ ув Тігр ныц.
Взев мы дома папірк:
Го! Всэ гатлічн!
Эт веть пініціліньк.
Дэ там плесень в гавніщ.

Но жыд эт замаскір!
І шо ты будыш рабіць?
Вырнулысь. Аптекарскы крыск
Тычуть в прыказы вышіjш:
Скушаць нада. Шоб здох хучіj. 

А стоіть цымало яд мышк.
Ну, j мы куды.
Дэ рвачі.

А трампы пашлі паткріпітц.
Часік, брат, поскулы.
А в Мняв но j і ж діл.
2 кылымы3 ув КыБы-сцірк.
Назад стікы ж стопчы.

Ну, j да, вы3бував у козлів
Своjі 15 дубців.
Навыть ны бэкнулы тыjі.

О, акуратісты: да коб тобі!..
Ну, j кныжку жалоб я jім зь.

Ну, плакавсь жэ дыкым бычыкам,
Шо я інвалід.
І ны чытав мантру ны j Саі.

А ведь хотів шэ j горішкамы
Почастуваты выкідышыj.
Ламать жэ ны строjіты.
Много ж ув зверыj зубов.

А шо в тэбэ в черепке.
Но ж косты однэньк.
І Ёгін в скотів ныдэ.

Так шо гучітэся у Каркеjі,
Ек выганеты царе
Да j завладеты Конэм.

...в мынэ ж е во ровыр в Яновы.
А я j ны і з Рыловыч вроде
 
 


 


Рецензии