Честная торговля

Кто напрасно ждет небесной манны –
Тот не пьет шампанского из ванны.
Рождены мы сделать былью сказку.
И еще оставить на отмазку.

Шахтою здоровье не угроблю.
Занимаюсь честною торговлей.
Может, лучше ферма иль станок,
Или быть шестеркой между ног.

Когда я за лотком,
То ни с кем не знаком.
Прибавляю и умножаю.
Из наук – ловкость рук!
Сокол не ловит мух.
Эй, вы, мухи! Моя хата с краю.

Даже пэтэушникам известно:
Победит в торговле самый честный.
Торгашам не платят чаевых,
А ментов обвесь или блатных!

Так что против ветра не мочись!
 Ведь один лишь раз дается жизнь.
В джунглях выживает самый мудрый.
В городе – торговцы и лахудры.

Лучше нет красоты,
Чем плевать с высоты
Черепа сокрушительных денег!
Лох бежит к продавцам,
Словно зверь на ловца.
Не шурупит в весах шизофреник.

Мелкая и крупная торговля –
Мне стена надежная и кровля.
Бизнес – как гимнастика ума,
А кому – сума или тюрьма.

Даже вы не можете представить,
Сколько много способов подставить.
Не подставишь – дальше не поедешь!
А во сне все прибылями бредишь…

Как же у воды – и не напиться?
А в торговле так легко садиться.
Из-за чьих-то крупных недостач,
Я себе построил столько дач.

В «Кадиллаке» своем
Я куплю Белый Дом.
Прибавляю и умножаю.
Я в делах виртуоз,
И не зря мафиози
Очень шопы мои обожают.

Бриллианты, баксы прут на диво!
Как приятна легкая нажива!
Но, с волками жить – по-волчьи петь!
Мир торговый, а война на смерть!


Чесна торгівля
(Переклад автора С.Б.Александров-Снігур)

Хто марно чекає Небесної манни –
Той не п'є шампанського з ванни.
Народжені ми зробити колишню казку.
І ще залишити на відмазку.
Шахтою здоров'я не угроблю.
Займаюся честною торгівлею.
Може, краще ферма іль верстат,
Або бути шісткою між ніг.
Коли я за лотком,
То ні з ким не знайомий.
Додаю і множу.
З наук – спритність рук!
Сокіл не ловить мух.
Гей, ти, мухи! Моя хата з краю.
Навіть петеушникам відомо:
Переможе в торгівлі найчесніший.
Торгашам не платять чайових,
А ментів обвіс або блатних!
Так що проти вітру не мочись!
 Адже один лише раз дається життя.
У джунглях виживає наймудріший.
У місті – торговці і лахудры.
Краще немає краси,
Чим плювати з висоти
Черепа нищівних грошей!
Лох біжить до продавців,
Немов звір на ловця.
Не шурупить у вагах шизофренік.
Дрібна і велика торгівля –
Мені стіна надійна і покрівля.
Бізнес – як гімнастика розуму,
А кому – сума або в'язниця.
Навіть ви не можете уявити,
Скільки багато способів підставити.
Не підставиш-далі не поїдеш!
А уві сні все прибутками мариш…
Як же у води - і не напитися?
А в торгівлі так легко сідати.
Із-за чиїхось великих нестач,
Я собі побудував стільки дач.
В «Кадилаку» своєму
Я куплю Білий дім.
Додаю і множу.
Я в справах віртуоз,
І не дарма мафіозі
Дуже шопи мої обожнюють.
Діаманти, бакси прут на диво!
Як приємна легка нажива!
Але, з вовками жити – по-вовчому співати!
Світ торговий, а війна на смерть!


Рецензии