Лужа в трамвае

Заходит в трамвай старушка «легкого поведения» в норковой шубкe, черных сетчатых колготках, вся в золоте и бриллиантах. Садится к пожилому интеллигенту на колени. От такой выходки мужчина на некоторое время опешил. Когда он попытался встать и убрать её с колен, та обхватила его руками:
- Что вы меня сбрасываете? Разве вам неприятно? Вы что, не интересуетесь женщинами? Вам неприятно, когда у вас женщины на руках?
- Да я уже не в том возрасте ! – ответил интеллигент и вновь попытался снять её с колен.
- Это вы не с теми женщинами общались, с которыми надо! Я – ваша находка!
Это меня вы искали всю жизнь!
В этот момент у мужчины зазвонил мобильник. Он с трудом его достал и говорит по нему: - Да, я в трамвае. Скоро приеду!
Женщина, продолжая сидеть на коленках у старичка, стала мешать ему, хохотать  и кричать в его телефон:
- Вы его не ждите! Он с дамой и ему очень хорошо!
- Женщина, вы что делаете? Как вам не стыдно?! – интеллигент весь покраснел и сбросил её со своих колен. – Как же вам не стыдно?
А та, воспользовавшись открытыми дверями, на остановке с хохотом выскочила из трамвая.
- Посмотрите, что она со мной сделала! - обратился мужчина к пассажирам и встал…
С его брюк на пол натекла целая лужа мочи… - Она меня обоссала!..

2008


Калюжа в трамваї
Александров-Снігур
В трамвай заходить старенька «легкої поведінки» в норковій шубці, чорних сітчастих колготках, вся в золоті і діамантах. Сідає до літнього інтелігенту на коліна. Від такої витівки чоловік на деякий час сторопів. Коли він спробував встати і прибрати її з колін, та обхопила його руками:
- Що ви мене скидаєте? Хіба вам неприємно? Ви що, не цікавитеся жінками? Вам неприємно, коли у вас жінки на руках?
- Та я вже не в тому віці ! – відповів інтелігент і знову спробував зняти її з колін.
- Це ви не з тими жінками спілкувалися, з якими треба! Я – ваша знахідка!
Це мене ви шукали все життя!
У цей момент у чоловіка задзвонив мобільник. Він насилу його дістав і говорить по ньому: - так, я в трамваї. Скоро приїду!
Жінка, продовжуючи сидіти на колінах у дідка, стала заважати йому, реготати і кричати в його телефон:
- Ви його не чекайте! Він з дамою і йому дуже добре!
- Жінка, ви що робите? Як вам не соромно?! – інтелігент весь почервонів і скинув її зі своїх колін. – Як же вам не соромно?
А та, скориставшись відкритими дверима, на зупинці з реготом вискочила з трамвая.
- Подивіться, що вона зі мною зробила! - звернувся чоловік до пасажирів і встав…
З його штанів на підлогу натекла ціла калюжа сечі... - Вона мене обоссала!..


Рецензии