Что же вы хотите?

Один мужчина с фамилией Семижопкин пришёл в паспортный стол с просьбой сменить фамилию. Очень давно хотел что-то звучное и приличное... Через две недели пришёл получать новый паспорт, открыл его и потерял сознание от реальности. Его привели в чувства, спрашивают:
- Что на вас так подействовало?
Мужик, заикаясь, промямлил:
- Я же деньги заплатил, просил мне фамилию поменять на приличную!
А вы меня сделали Трижопкиным!
- Что же вы хотите? Мы и так вам четыре жопки убрали!

(Из анекдотов моего отца)


Що ж ви хочете?

Один чоловік з прізвищем Семижопкин прийшов в паспортний стіл з проханням змінити прізвище. Дуже давно хотів щось звучне i пристойне... Через два тижні прийшов отримувати новий паспорт, відкрив його і втратив свідомість від реальності. Його привели до тями, запитують:
- Що на вас так подіяло?
Мужик, заїкаючись, промямлив:
- Я ж гроші заплатив, просив мені прізвище поміняти на пристойну!
А ви мене зробили Трижопкіним!
- Що ж ви хочете? Ми і так вам чотири жопки прибрали!
(З анекдотів мого батька)


Рецензии