Там детства колыбель

     Моя маленькая Родина,моя колыбель, ты моя боль сегодня.

Мне хочется тебя обнять, и сердцем, и душой, и пожелать, выздоровления.

Храни тебя Господь...Помоги, Великий Боже, моим родникам,

выбраться из полутьмы. Отведи, безумие от земли родимой,

где покоятся наши предки.

Я снова кланяюсь тебе, моя родимая земля.


Де висока тополя, небо  шпилем тримає,

соловейко щебече, та біжить джерело,

там дитинство моє, промені в кошик збирає...

Просинається мирно, рідне серцю село.


Розливається пісня, по зеленій росі,

кличе ранок рожевий, що прокинувся в лузі,

Насолода червнева, в літній, чистій красі,

в білій, вишитій ніжно, шовком маковим, блузі.


Волошкові поля пшениці - хлібний бескрай...

Бір сосновий колише літо... Річенька чиста,

верболози купає, та шепочеться гай...

Стелить рідна земля, квітучий килим барвистий.


Рецензии