Любов

автор: Йорданка Радева

Двамата седнаха на тревата под звездното небе, щурците изнасяха концерта си , а ветрецът закачливо ги щипеше с майска усмивка и се криеше в косите им.
- Избери си една звезда, тя ще е моята, а аз ще си избера друга- тя ще е твоята – тихо прошепна момичето, скрило длани в неговите, а очите му шареха по звездното небе, за да избере най- ярката звезда, за него.
- Аз съм я избрал отдавна, още в началото, когато се запознахме, но не съм ти казвал, защото тя е по- ярка от всички други и най- красивата, а друга като нея няма и всяка нощ тя ме посреща, и ми се усмихва през прозореца на моята стая, гали ме с очите си, докато заспя; тази звезда е само моя и носи твоето име, затова нея с никоя друга не мога да заменя; тя е любов и ме топли, когато теб те няма.


Рецензии