ИнАугуррАция свинА устррАция не умыВАция уттррАция

iiАугуррАцiя з виНА кмтрАцiя БЕЗ ктiрАтiя
IнАугуррАция винА устррАция не вымыВАция уттррАция

            ИнАугуррАция, iiАугуррАцiя -
            с винА устррАция?
            с винА j,стррАция, - 
            но ж БЕЗ умыВАция, 
            но ж БЕЗ умыВАтия, 
            но ж БЕЗ подмытАция, 
            но ж БЕЗ обмытАция, 

       А ж ЛИШЬ утиРАЦия, 
       А ж ЛИШЬ утиРАТия, 
       А ж ЛИШЬ обтиРАТия, 
       А ж ЛИШЬ вытиРАТия!

     ТаковА моЯ пониМАЦия,
     ТаковА моЯ пониМАТия -
     но ж БЕЗ подмытАция, 
     но ж БЕЗ диплоМАТия!

              ***

   Та ж вонА таКА i Є  - тАя iАугуррАцiя -
   JнАугуррАцjя - з винА устррАцjя
ИнАугуррАция - с винА устррАция не вымыВАция - вытиррАция
JнАугуррАцjя - з винА устррАцiя !

      А ж ранIше НАШj ГЕТЬмани - не королI, не jмпрнопьлот, не царI -
      не iiАугуррАцiлись
      не iiдЮкРАЧррАцiлись
      не дуРАЧррАцiлися -
      а ж присягАлися, КЛЯТВу давАли - ЛЮДу свойОму
               
  ""- Я присягАюся, Я КЛЯТВу даЮ - усьОму ЛЮДу свойОму:
     Я буду ВIРно вам слуЖИТи -
      ЩОби уСIМ ВАМ - КРАЩе та РАДIснiше ЖИТи!""

    I тепер ТАК би робИти -
   а НЕ  ИнАугуррАция, iiАугуррАцiя -
    з виНА кмтрАцiя!
       ............

        Я ж - прОшу пробАчення - за моЕ нэбАчення,
        та помылкЫ-ошИбки - малЭньки та шИбки!
        Бо ж я не мОжу текст СВIЙ переВIРити -
        наОщупь, навпомаыкЫ!
        Та й неМА людНй - щоб менI допомогтИ!
        А в гОлову ж - ЛIЗуть думкЫ - та ще й такI-сякI!
        А дУмкАми ж - трЭба пожилЫтысь -
        бо ж - НИКуды мэнИ дИтЫтысь:
        бо ж ДУМКу мэнИ - нэ просто навивАють та всэлЯють, -
        ДУМКИ ж мэнI ЦI (та i не тIлькы ЦI - усI) -
       в гОлову, в мозОк встомлЯють, всiллЯють, СИЛою  всиллЯють,
       в ТIЛо - в уСЭ ж TIЛo ТЭ - втiлЯють!
       В,И.Крыленко: ДонЕцьк: 16.05.2019


Рецензии