2 червня 2 июня

2 червня. 2013 р. «Тайд». – голосив чек.
Чек в карманчику мого гаманця

2 червня я переїхав в Суми, з’їхав з дому, від батьків, стирився з роботи (в думках уже звільнився з неї), приїхав до своїх сакральних і повних чарувань Сум

Взагалі, приїхав я – 1 червня, але ж відлік починають з ранку.
Я прокинувся в новому і бажаному місці. Так на квартирі в одного дідуся. Але ж – в Сумах, в сонячний ясний літній день, вночі був дощ, на вулицях було купа калюж і мокрого піску.

Перша покупка – це був пральний порошок, я почав з чистоти. Найкращий спосіб розслабитися – в чомусь прибиратися.
(По-секрету, скажу, що порошок я придбав ввечері, а спочатку, вранці – я придбав печиво до кави за 2,30 в маркеті недалеко від моєї квартири)

Суть моїх сповіданок в тому, що я хочу в пару фраз, описати свій побут, як я його влаштував під себе,
Будучи за 2 дні-тиждень від цього в стані дикої істерики, психічного вибуху, («зашквар», модним словом скажу), готовий ножицями проколювати стіни, щоб не в людей…

Банка гранульованої кави (і досі служить для кави), пачка крупи, пізніше – ці гігантські трубочки і пачка заварної кави; обожнював починати ранок, смакуючи каву в новій чашці; розпочав сяк-так вести аккаунт в Твітері; безрезультатні метання в пошуках роботи; автостоп, автостоп і знову автостоп. Всі 110 км з пересадками з дому (на 2-3 дні) до Сум, з Сум – до дому.

Таким чином я полюбив зупинятися в Недригайлові

Були різні люди і різні неприємності. Все ж краще кидалова Русі й обколотих ножицями стін вдома; в навушниках Soulfly, Megadeth2013_New, Кукрыниксы 2007-2012, останні – так взагалі постійно.

Стараюся залишити минуле в минувшому.


Рецензии