Мариана Ангелова Следы на пепле

     Ты так легко все отнял у меня,
     а в сущности -  тебе я отдала себя
     и душу подарила безрезервно,
     чтоб быть с тобою навсегда.

     Ты так легко все отнял у меня.
     В ручей холодный сердце опустила,
     чтоб то кипело, согревая,
     мои босые и истерзанные ноги в ранах.
 
     Ты так легко все отнял у меня.
     Чтоб никогда не затухало пламя,
     подбрасывал ты ветки клена
     в огонь, испепеляющий меня.

     Ты так легко все отнял у меня -
     истерзанную душу и любовь, и страсть.
     Рисую я словами каждый день
     следы на пепле, оставленные нами.



     Мариана Ангелова
    
    
           Следи в пепета

     Ти всичко лесно взе от мен,
     всъшност - дадох безрезервно.
     Оставихси душата в плен,
     за теб да тръпне безпределно.

     Ти всичко лесно взе от мен...
     Сърцето си изсипах в ручей.
     Кипи кръвта ми всеки ден!
     Пристъпвам боса в този случай.

     Ти всичко лесно взе от мен -
     пламък от жарта голяма
     и слагаш съчките от клен
     край в сезоните да няма...

     Ти всичко лесно взе от мен -
     страстта, духа и любовта!
     Рисувам с думи ден след ден,
     следи остават в пепелта!


Рецензии