МОЙ ПАПа Элвис ПРИСли, СВС иЗ БЕЛой КалИтвы МаДОНа

МОЙ ПАПа Элвис ПРИСли, СВС иЗ БЕЛой КалИтвы МаДОННа з ДОНа
   (( Песня  з ДОНы - КАК я понял из наУШников - что мне МАша (доченька )) мне устроила 04.10.2019-го

         **И и = Ы Ы; Е е = Э э ((

                ФестiвАль тоДI - в МосквI був -
                був  для мОлодi й студЕнтiв!
                Елвiс ПРИСЛi - ВЖЕ - мов вИбух -    ((мов вИбух = как ВЗРЫВ ))
                СЛАВу ВЕЛетня здобУв!
                Елвiс ПРИСЛi - ВЖЕ - мов вИбух -    ((мов вИбух = как ВЗРЫВ ))
                СЛАВу ВЕЛетня здобУв!      ((  ВЕЛетня = внлтепгп ))

                МОЯ МАМА - ТЕЖ булА ТАМ,
                ТЕЖ спiвАла  - в солов'Ях!
                Ну ж i ЗУСТРiч - вiдбулАся,
                таж вiд ЗУСТРiчi - i Я!
                Ну ж i ЗУСТРiч - вiдбулАся,
                таж вiд ЗУСТРiчi - i Я!
               

            Для почАтку - ВАС вiтАю
            й на-доюрАнiч вам даЮ:
            у ПекИнi ж спать оянАють,
            у НЬю-ЙОРку вже встаЮть!
            У бомбЕї - баб бабАюит,
            в Сан-ФранцИско - додаЮть!

МАДОННа         ХТО такА я? -  Я MaDONna -
               ТАК ВСI СМI менЕ  зовУть!
            СПРАВЖНе ж IМ'Я - невiДРМе -
         Ьр ж менЕ - вВРАЗ розiрвУть!
         СПРАВЖНе ж IМ'Я - невiДРМе -
         Ьр ж менЕ - вВРАЗ розiрвУть!

          А бо ж - зрАзу розвiнчiють,
    капiтАл мiй вiдберУть,
     та ж в тюрЯгу засажАють -
     грабувАла ж - аов - Я - ЛЮД!
     та ж в тюрЯгу засажАють -
     грабувАла ж - аов - Я - ЛЮД!

           За людИну - видавАла -
      мов - себЕ - Я - СТIЛЬки ЛIТ!
         А ж хахлУшка ж я сказАлась -
      мов - себЕ - Я - СТIЛЬки ЛIТ!
         ТА ж хахлУшка ж я сказАлась -      IЗ  пагАних - IЗ хахлIв!

           Т а ж Я - Й СПРАДi ж = НЕ люДИНа -
            Я ж = БОГ-ГIНiя - з сiм'ЯЯ!      (( з сiм'Я = по СЕМени ))
            МЕНЕ ж МАМА народИла -
           СПРАВДi з БОГа - ЕЛВ iм'Я!
            МЕНЕ ж МАМА народИла -
           СПРАВДi з БОГа - ПРIСЛ iм'Я!
            МЕНЕ ж МАМА народИла -
           СПРАВДi з БОГа - ПРIСЛ iм'Я!         ((Элвис  ПИIСи ))

   Я ж подрОбицi - НЕ ЗНАю,
   ТАК анАлiз показАв!...
   ЛЮДи ж дОбрi - меНI - бАють -
   В МосквУ  Елвiс приїзЖАВ!
   ЛЮДи ж дОбрi - меНI - бАють -
   В МосквУ  ПРИСЛi приїзЖАВ!!     (( серпень Август 1957-го ))


   ФестiвАль тоДI - в МосквI був -
     був  для мОлодi й студЕнтiв!
   Елвiс ПРИСЛi - ВЖЕ - мов вИбух -    ((мов вИбух = как ВЗРЫВ ))
   СЛАВу ВЕЛетня здобУв!
   Елвiс ПРИСЛi - ВЖЕ - мов вИбух -    ((мов вИбух = как ВЗРЫВ ))
   СЛАВу ВЕЛетня здобУв!      ((  ВЕЛетня = внлтепгп ))

   МОЯ МАМА - ТЕЖ булА ТАМ,
   ТЕЖ спiвАла  - в солов'Ях!
   Ну ж i ЗУСТРiч - вiдбулАся,
   таж вiд ЗУСТРiчi - i Я!
   Ну ж i ЗУСТРiч - вiдбулАся,
   таж вiд ЗУСТРiчi - i Я!


     ЯК IЗ БIЛой КалiтвИ -
   я в АМЕРику попАла -
   ТО здоГАДуйтесь вже ВИ -
                ВСЕ - ЩО ЗНАю я саМА -
                ТЕ я ВЖЕ я ВАМ сказАла,
                ВСЕ - ЩО ЗНАю я саМА -
                ТЕ я ВЖЕ я ВСМ й сказАла,

                ***
               


о           Я -= МАДОННа - з ДОНЦЯ, з ДОНаа -    ((з ДОНЦЯ = ""с ДОНЦА"))
            ТАМ ЩЕ РОДичи живУть -
            близ ДонЦЯ та й близ вiд ДОНа -
            й дОцi НАШi ТАМ живУть!
            Та ж це = ЬАЙГп (ВСIМ вiдОма)
             й вам вiдкрИть'їЇ боЮсь!

             ***

        Я ж - прОшу пробАчення - за моЕ нэбАчення,
        та помылкЫ-ошИбки - малЭньки та шИбки!
        Бо ж я не мОжу текст СВIЙ переВIРити -
        наОщупь, навпомаыкЫ!
        Та й неМА людНй - щоб менI допомогтИ!
        А в гОлову ж - ЛIЗуть думкЫ - та ще й такI-сякI!
        А дУмкАми ж - трЭба пожилЫтысь -
        бо ж - НИКуды мэнИ дИтЫтысь:
        бо ж ДУМКу мэнИ - нэ просто навивАють та всэлЯють, -
        ДУМКИ ж мэнI ЦI (та i не тIлькы ЦI - усI) -
       в гОлову, в мозОк встомлЯють, всiллЯють, СИЛою  всиллЯють,
       в ТIЛо - в уСЭ ж TIЛo ТЭ - втiлЯють!
      В,И.Крыленко: ДонЕцьк:  05.10.2019-го -
       для ДонЕцька - ВСЕ ЩЕ бойовОго й больовОго...


Рецензии