Antypody

      На території одного великого царства, існувало інше царство, а точніше особливий народ, представників якого називали антиподами. Кордонів цього царства ніхто не знав, а також кількості його підданих,знали тільки про невелике місто на високій і важкодоступній горі, в якому жили в основному старійшини та вчителі цього народу.
Особливість його була в тому, що ніхто ще не зумів підкорити їх, зробити рабами. Але найцікавішим було те, що роблячи спротив таким спробам, вони взагалі не застосовували силу або зброю. Їх сила була в переконанні. Якщо когось і поневолювали, тортурами чи голодом, ця людина помирала, та рабом не ставала. Не могли і винищити цей народ, бо всі користувалися його працею, знанням і мудрістю.
      Якось, у смутні часи, коли багатьох старійшин і вчителів стратили, а ті що залишилися в живих були в ув'язненні, молодий цар, як і його батько, бажаючи підкорити собі цей народ, створив підступний план. В один святковий день, він особисто попрямував до в'язниці, і по черзі заходячи в одиночні камери, говорив в"язням наступне: «Я дарую вам свободу! Я вже не буду гнобити вас як мій батько..! Я захоплений вашою мужністю і силою ваших переконань! Я хочу бути другом такому народу і хочу загладити провину мого батька! Я даю вам у володіння царський пагорб поруч з моїм палацом, у самому центрі мого царства! Цей пагорб вкритий виноградниками, а на вершині побудоване місто для вас! З вами буде жити моя прислуга, і виконувати всі ваші вимоги! Від вас я чекаю лише скромний жест дружби - підпишіть документ про нашу дружбу .. я хочу, щоб і після моєї смерті, цей документ захищав вас, і до вас ставилися всі, як і я, з повагою! А ще я хочу знати всіх до єдиного з вашого народу, щоб кожному зробити якийсь подарунок! ».
Декілька старійшин і молодих вчителів, погодилися на пропозицію царя і вийшовши в той же день на свободу, закликали всіх у нове місто на царському пагорбі, пояснюючи це своїм братам як вистраждану перемогу. Ті ж хто не прийняли «подарунок» царя, так і залишилися в ув'язненні до кінця своїх днів.
        Через декілька десятиліть, деякі молоді мужі, що стали вже учителями, розпізнали підступність і згубність рішення - жити на царському пагорбі, побачили вплив царської прислуги на життя свого народу, бо перші зі старійшин приймали її поради та скасовували устави та переконання передані їм праотцями.
       Коли пропозиція повернутися назад, в старе місто була відкинута старійшинами, молоді вчителі-ревнителі розіслали послання братам по всьому царству, де були такі слова: «Ми були сильні, коли наші старійшини жили на високій і важкодоступній горі, в місті наших праотців, ми були сильні, коли ніхто не знав меж нашого царства і його чисельності. А тепер, живучи на царському пагорбі, ми добровільно стали рабами! ». І багато, прокинувшись від заклику своїх братів, зі сльозами повернулися в місто, яке було у запустінні весь цей час, на високій і важкодоступній горі... ».


Рецензии