Реалiзм на практицi

Реалізм на практиці

Не чіпай мене, не торкайся, не їж очима, не пий почуттям, не живи мною, не гадай, не обгадуй, не твори з мене безсмертну подобу ідеї комунізму, не пильнуй мої болі та гнів, не проколюй мій гній в наривах - не зцілюй, не спалюй очима, не милуй як остигнеш від ненависті, як втомишся від шмати - не клич,
не проходь іще пів сторіччя, забувай, бідкайся, плачся іншим стільцям з безліччю штучних ніг, роззувайся на колючках, змінюй конструкції шаленості свого даху, втомлюйся щасливо, не дивися так, не торкайся так, не смій сміятися за мене, не клич в свій вересень ніколи, не грай Хвилюючих Переживань, не зв'язуйся з моїми нотками Мене, не торкайся своїми прищепами моїх планів, не хоти йти зі мною разом...

Мені, будьте ласкаві, чаю полинового, з цикорію чи корінь кульбаби, листя чорноклену... Бо на серці гірко. Відведу смаком реальної гіркоти свій біль. Практичний реалізм


Рецензии