Молитвы о детях

Молитва Господу Иисусу Христу (благословение детей)

Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, молитв ради Пречистыя Твоея Матери услыши меня, грешную и недостойную рабу Твою (имя).

Господи, в милости Твоей власти чадо мое (имя), помилуй и спаси его имени Твоего ради.

Господи, прости ему вся согрешения, вольныя и невольныя, совершенные им пред Тобою.

Господи, настави его на истинный путь заповедей Твоих и вразуми его и просвети светом Твоим Христовым, во спасение души и исцеления тела.

Господи, благослови его в доме, около дома, в школе, в поле, в работе и в дороге, и на каждом месте твоего владения.

Господи, сохрани его под кровом Твоим Святым от летящей пули, стрелы, ножа, меча, яда, огня, потопа, от смертоносной язвы( лучи атома) и от напрасныя смерти.

Господи, огради его от видимых и невидимых врагов, от всяких бед, зол и несчастий.

Господи, исцели его от всяких болезней, очисти от всякия скверны ( вина, табака, наркотиков) и облегчи его душевные страдания и скорби.

Господи, даруй ему благодать Духа Твоего Святого на многие лета жизни, здравия и целомудрия.

Господи, умножь и укрепи его умственные способности и телесные силы.

Господи, дай ему Твое благословение на благочестивую семейную жизнь и благочестивое деторождения.

Господи, даруй и мне, недостойной и грешной рабе Твоей, родительское благословение на чадо мое в настоящее время утра, дня, вечера и ночи имене Твоего ради, ибо Царствие Твое вечно, всесильно и всемогуще. Аминь.

Молитва Богородице сильная

О Пресвятая Владычице Дево Богородице, спаси и сохрани под кровом Твоим моих чад (имена), всех отроков, отроковиц и младенцев, крещенных и безымянных и во чреве матери носимых. Укрой их ризою Твоего материнства, соблюди их в страхе Божием и в послушании родителям, умоли Господа моего и Сына Твоего, да дарует им полезное ко спасению их. Вручаю их Материнскому смотрению Твоему, яко Ты еси Божественный Покров рабам Твоим.

Матерь Божия, введи меня во образ Твоего небесного материнства. Уврачуй душевные и телесные раны чад моих (имена), моими грехами нанесенные. Вручаю дитя мое всецело Господу моему Иисусу Христу и Твоему, Пречистая, небесному покровительству. Аминь.

Молитва о детях Ангелу Хранителю

Ангеле Божий, хранителю моего чада (имя) святый, на соблюдение его(ее) от Бога с небесе данный! Прилежно молю тя: ты его (ее) днесь просвети и от всякого зла сохрани, ко благому деянию настави и на путь спасения направи. Аминь.

Храни вас Бог.


Рецензии