Я бредУ по Улочке - скучАю по бУлочке,

Я идУ по Улочке - мечтАю о бУлочке..

                В МЭНэ ДВА окорокА
                (ДВА м'якИх окорокА),
                ЛВА бjдОни молокА,
                ЗДОбна бУлочкА м'якА -
                наречЕна я такА,  ((невеста)
                та ж йомУ я - не такА!

                Я идУ вдоль Улочки,
                а кругОм нарОд:
                БАбы ВСЕ - как бУлочки -
                ВСК - как на расПЛОД!

                Да ж ВСЕ вЕртят ШОПами -
                ДРАЗнят ВСЕ меня:
               ""- ПолюбУйся - "штОпаный" -
                не КОНЬ ТЫ - говнЯк!

                НАС ласкАют БОЖеньки,
                Ангелы, царИ:
                ЧИСТеньки, ухОнны -
                слОвно ЦВЕТ зарИ!

                НАС МНУТ абрамОвичи,
                прилИчный нарОд!
                А СМЕРДы, хамОвичи -
                ПРОЧЬ с дорОг - уРОД!""

                ***
            ШОПы ИХ - как бУлочки -
            ЗДОбные - как ТОРТ:
           ВЫшли для проГУлочки -
            ШОПы ИХ - ПЕРвый СОРТ!

                Я бредУ по Улочке -
                скучАю по бУлочке,
                думаю о бУлочке,
                мечтАю о бУлочке..

          ***

        Я ж - прОшу пробАчення - за моЕ нэбАчення,
        та помылкЫ-ошИбки - малЭньки та шИбки!
        Бо ж я не мОжу текст СВIЙ переВIРити -
        наОщупь, навпомаыкЫ!
        Та й неМА людНй - щоб менI допомогтИ!
        А в гОлову ж - ЛIЗуть думкЫ - та ще й такI-сякI!
        А дУмкАми ж - трЭба пожилЫтысь -
        бо ж - НИКуды мэнИ дИтЫтысь:
        бо ж ДУМКу мэнИ - нэ просто навивАють та всэлЯють, -
        ДУМКИ ж мэнI ЦI (та i не тIлькы ЦI - усI) -
       в гОлову, в мозОк встомлЯють, всiллЯють, СИЛою  всиллЯють,
       в ТIЛо - в уСЭ ж TIЛo ТЭ - втiлЯють!
      В,И.Крыленко: ДонЕцьк:  06.02.2020-го -
       для ДонЕцька - ВСЕ ЩЕ бойовОго й больовОго...


Рецензии