На вере в Боговоплощение

На вере в Боговоплощение основавается всё мировоззрение христианина, его духовная жизнь, все его чаяния и упования... Его СПАСЕНИЕ:
" Несть бо иного имени под небесем, данного в человецех о , о нем же помогает спастися нам" ( Деян, 4, 12), кроме имени Богочеловека. " Сына Святаго единородного посла Бог в мир..

" И сие есть свидетельство, яко живот вечный дал есть нам Бог, и сей живот в Сыне его Есть! Имеяй Сына Божия имеет живот а не имеяй сына Божия живот не имать (1 Ин.5. 11-12
" Аз есмь Путь и Истина и Живот: никто же не придёт ко Отцу Токмо Мною( Ин 14. 16)
"Аз есмь Дверь: Мною аще кто внидет, спасется ( Ин, 10, 9) - говорит Господь


По учению Святой Православной Церкви , Воплощение Предвечного Сына Безначального Отца означает восприятие Единородным Сыном Божиим в единство Своей Божественной Ипостаси естества человеческого в целом его составе- души и тела,- во всем подобном нашему, со всеми немощами нашей плоти,- во всём подобном нашему, со всеми немощами нашей природы, кроме греха. Сущность этого учения ясно выражена в определении 4 го Вселенскаго Собора, отцы которого единогласно призывают нас исповедовать " единого и Тогожде Сына, Господа Нашего Иисуса Христа, совершенна в Божестве и совершенна в человечестве, истинно Бога и истинно Человека, Тогожде из души и тела единосущна Отца по Божеству, и единосущна по всему нам подобна кроме греха рожденна прежде всех век от отца по Божеству , в последнии дни Тогожде и ради нашего спасения от Марии Богородицы Девы по человечеству.


Марии Богородицы Девы по человечеству: единаго и Тогожде Христа, Сына Господа, во двух естествах неслитно, неизменно , нераздельно неразлучно Познаваемого ( никакоже различию двух естеств потребляему соединением паче же сохраняемому свойству коегождо естества во едино Лицо и во едину Ипостась совокупляемого : не на два лица рассекаемого и розделяемого но единаго и Тогожде Сына И Единароднаго Бога Слова Господа Иисуса Христа якоже древле Пророцы о Нем и якоже Сам Господь Иисус Христос учи нас и якоже предаде нам Символ отец наших 77: 33



Таким образом видно что православное учение о Воплощении Единородного Сына Божия состоит из двух истин:

1 во Христе Спасителе два естества- Божественное и человеческое

2 эти два естества в Воплотившимся Боге Слове составляют единое Лицо, или единую Ипостась.


Рецензии