Если ЖЕНщина прОсит - нельзя ЖЕНщину брОсить

      Я бредУ вдоль Улочки,
      мысль в башкЕ пищИт:
      ""- ТЫ купИ две бУлочки
      и винцА - звАМИТ! !

    Я ж проголодАлася -
    два жня ж не жралА! 
    Я ж не догадАлася -
    ДУРня избралА!

     А ж моглА б АхМЕДова
     иль КучМУ избрАть!
    ГОЛода б не вЕдала,
    не просИла б ЖРАТЬ!

   Я б тогда б не вЕдала -
   ЧТО такОе ВОШЬ:
   В лобкЕ ж у АхМЕДова -
   ВОШЬ ты не найжЁшь!

      НЕ бродИ жУ по Улочке,
      мысль в башкЕ пищИт:
      ""- ТЫ купИ две бУлочки
      и винцА - звАМИТ!

     Есть такое ж ПРАВило -
     средь добрых идЕй
    (ВРЕМя ж нам остАвило -
     для УМных людей!):

            ""- Если ЖЕНщина прОсит
    (даж старУшка - на взгляд!)-
    нельзя ЖЕНщину брОсить,
    бШДЯДЬ нельзя оскорлЯть!"

                **

      Я бредУ по Улочке,
      мысль в башкЕ пищИт:
      ""- ТЫ купИ две бУлочки
      и винцА - звАМИТ!!"

              ***

        Я ж - прОшу пробАчення - за моЕ нэбАчення,
        та помылкЫ-ошИбки - малЭньки та шИбки!
        Бо ж я не мОжу текст СВIЙ переВIРити -
        наОщупь, навпомаыкЫ!
        Та й неМА людНй - щоб менI допомогтИ!
        А в гОлову ж - ЛIЗуть думкЫ - та ще й такI-сякI!
        А дУмкАми ж - трЭба пожилЫтысь -
        бо ж - НИКуды мэнИ дИтЫтысь:
        бо ж ДУМКу мэнИ - нэ просто навивАють та всэлЯють, -
        ДУМКИ ж мэнI ЦI (та i не тIлькы ЦI - усI) -
       в гОлову, в мозОк встомлЯють, всiллЯють, СИЛою  всиллЯють,
       в ТIЛо - в уСЭ ж TIЛo ТЭ - втiлЯють!
      В,И.Крыленко: ДонЕцьк:  05.02.2020-го -
       для ДонЕцька - ВСЕ ЩЕ бойовОго й больовОго...


Рецензии