Пресвятая Богородице, услышь меня!

       Богородица, Дева Мария, "Скоропослушница", "Утоли моя печали",
       "Живоносный Источник", укрепи меня в Духе Святом! Аминь.
             
       - 7 февраля РПЦ почитает икону - " Утоли моя печали", в 1640г.
       эту икону привезли казаки в г. Москву.
              ***
       
       Пред иконой Пресвятой Богородицы «Звезда Пресветлая», молятся о
       торжестве Православия, за страждущих близких и о спасении близких.
       Молитва ко Пресвятой Богородице пред Ее иконою «Звезда Пресветлая».

       Царице моя преблагая, надеждо моя Богородице, прибежище сирых и
       странных предстательнице, скорбящих радосте, обидимых покровительнице!
       Зриши мою беду, зриши мою скорбь, помози ми яко немощну, направи
       мя яко странна. Обиду мою веси, разреши ту, якоже волиши: яко не
       имам иныя помощи разве Тебе, ни иныя предстательницы, ни благия
       утешительницы, токмо Тебе, о Богомати, яко да сохраниши мя и
       покрыеши во веки веков. Аминь.
              ***

       Матерь Божия, Пресвятая Дева Мария, утоли печали и скорби наши
       в душах наших, храни землю русскую от сил тьмы бесплотных,
       храни каждого из нас в благости Божией и любви Сына Божьего
       Иисуса Христа. Аминь.

                7.02.2020г.         7:12


Рецензии