Панич! Купуйте порося

«Я самий страшний сірий вовк!
Я в поросятах знаю толк!» 

Якщо підете на Привозі в М'ясний Ряд, то неухильно і досконально торгуйтеся!
Будьте вовком - і з почуттям голоду, зі сценарієм, і з толком. Здоровий оптимізм і правильна поведінка знижує ціну в три рази! А то й більше! Так як перша ціна була взята зі стелі!
Продавці цінують нахрап, харизму і нахабний запал (але в розумних межах!). Один продавець так сильно зазивав і рекламував свій товар!
Ймовірно він просто був сильно закоханий у свою продукцію... Побачивши мене, він як джин із глека злетів над прилавком і закричав:
- Панич! Купуйте порося! Тількі здивуйтеся!
Це ж якисть! Сладисть! Велика радисть!
- Та на що мені порося? На якого бісу твій порося? — відповів я.
Потім продавець говорив, говорив без угаву. Та так гарно!
- Якщо багато візьмете - дешевше буде!
Як шаман-цілитель намагався гіпнотизувати мене. У всякому разі намагався. І пробувати з страв давав все. Деякі цим користуються — пробують, пробують... і йдуть ситі, нічого не купивши!
- Ну, надумаєте купувати - тільки у мене! - продовжував подання продавець. - Але слухайте: коли у мене був би такий порося, то я б може і не одружився! - заявивши продавець.
У процесі реклами власного порося, стільки наговоривши про нього різних похвал, він підпав під його чарі…
І сам же до цього поросяти ... по вуха закохався…
У підсумку він взяв рожевого немовля до себе, до дому. А я все ж взяв у продавця сала і ковбаски!
А половину продукції лише трохи спробував!
Більше половини-то я йому залишив!




Господин! Покупайте поросенка!

«Я самый страшный серый волк!
Я в поросятах знаю толк!» 
Если пойдете на Привозе в Мясной Ряд, то неукоснительно и досконально торгуйтесь!
Будьте волком - и с чувством голода, со сценарием, и с толком. Здоровый оптимизм и правильное поведение снижает цену в три раза! А то и больше! Так как первая цена была взята с потолка!
Продавцы ценят нахрап, харизму и наглый пыл. Но в разумных пределах!Один продавец так сильно зазывал и рекламировал свой товар!
Вероятно он просто был сильно влюблен в свою продукцию... Увидев меня, он как джин из кувшина взлетел над прилавком и закричал:
- Господин! Купите поросенка! Только посмотрите!
Это же качество! Сладость! Большая радость!
- И на что мне поросёнок? На какого чёрта твой поросёнок? — ответил я.
Потом продавец говорил, говорил без умолку. И так красиво!
- Если много возьмете - дешевле будет!
Как шаман-целитель пытался гипнотизировать меня. Во всяком случае пытался. И пробовать из блюд давал все. Некоторые этим пользуются — пробуют, пробуют... и идут сытые, ничего не купив!
- Ну, надумаете покупать - только у меня! - продолжал представление продавец. - Но слушайте: если у меня был бы такой поросёнок, то я бы может и не женился! - заявив продавец.
В процессе рекламы собственного поросёнка, столько наговорив о нем разных похвал, он подпал под его чары...
И сам же в этого поросёнка ... по уши влюбился…
В итоге он взяв розового "младенца" к себе домой. А я все же взял у продавца сала и колбаски!
А половину продукции лишь немного попробовал!
Больше половины-то я ему оставил!


Рецензии