У свакоj песми си ти. Светлана Сорофанова

Светлана Сорофанова
У свакоj песми – ти си

У свакој песми – ти си, као драга мелодија,
У сваком даху судбине – ти си мој, ja сам твоја.

Ако певам о лету, ти си жива фонтанела,
Зиму ли дозовем, руменило си на образима.

Запевам ли о пролећу, ти си и у њему подастир, ој: 
Како живим, како дишем… Живот, усхит си мој!

Јесен, туга… На пољу лана у заточеништву смо срећном:
Срцем – срцу се привијам – светлошћу обасјана вечном.


В каждой песне есть - ты
Светлана Сорофанова
http://www.stihi.ru/2010/04/03/2199
    
      В каждой песне есть - ты, как напев дорогой,
      В каждом вздохе судьбы я - твоя, а ты - мой.

      Если лето пою, ты - живой родничок,
      А зиму позову, ты - румянец у щёк.

      Запою про весну, ты и здесь подстерёг:
      Как живу, как дышу... Жизнь моя, мой восторг!

      Осень, грусть...  В поле льна мы в счастливом плену:
      Приголубишь меня - сердцем к сердцу прильну.


Фотографија: Веселинка Стојковић


Рецензии