Повiльно танчимо

ПОВІЛЬНО ТАНЧИМО
(текст пісні)

1).
Ми з тобою самі, стробоскопу вогні
Я вдихаю тебе поступово.
Погляд свій поверни, що ти бачиш в мені?
Я відверто палаю з тобою.
Хто є ти?

Refren:
А на танцполі все кипить,
Зв'язок з землею втрачено.
Біт бомбить, біт бомбить,
А ми повільно танчимо.

2).
Ми під натиском хвиль, і до дна п'ємо їх,
Обережно до тебе тулюся.
Я тону у тобі, лише ти в голові
Я не знаю, як це може бути!
Хто є ти?

Refren:
А на танцполі все кипить,
зв'язок з землею втрачено.
Біт бомбить, біт бомбить,
А ми повільно танчимо.

А на танцполі все кипить,
Зв'язок з землею втрачено.
Біт бомбить, біт бомбить,
А ми повільно танчимо, танчимо.

А на танцполі все кипить,
Зв'язок з землею втрачено.
Біт бомбить, біт бомбить,
А ми повільно танчимо,  танчимо,  танчимо.

***

Переклад з російської мови виконав: Братіслав Лібертус (Братислав Либертус)
Дата перекладу: 16.03.2020, 12:49
Оригінальна назва: "Bit bombit" / "Бит бомбит" / "Танцуем медленно"
Автор тексту: Антон Пустовий (Антон Пустовой)
Виконує пісню: Вітас (Витас / Vitas)

("У кохання звичка приходит тихо")


Рецензии