Мiсяцю

Загляда в моє віконце Місяць
Срібний, як моя осіння туга
Не тікай - прийми мою гостинність
Будь в цю нічку за палкого друга

Розскажу тобі всі мої мари
Мов зіграю на душі своєї струнах
Не виходьте, вас благаю, хмари
Не ховайте місяць наче в мурах

Мовчазний мій друже, ти послухай
Серцем заспіваю, мов востаннє
Виплачу в жалю всю свою тугу
І віддам не страчене кохання

Будуть знову дні, і будуть ночі
Тльки цюю ніч не повторити
Тож дивись до ранку в мої очі
Щоб відлунням в серці вічно жити

словарь:
туга - скорбь, грусть, тоска   
не тікай - не убегай   
мари - тут:видения, сны, страхи 
в мурах - за стенами
відлуння - эхо

        20.08.2002.


Рецензии
Добрый день,Елена! Очень приятно читать
Ваши стихи.В предпоследнем и последнем
четверостишьи в словах-заспiваю и тiльки
пропущены буквы. С уважением! Семён Грунин.

Семён Грунин   14.05.2020 22:51     Заявить о нарушении
Спасибо огромное! Сбегаю исправлю)

Елена Александровская Снегурочка   16.05.2020 08:56   Заявить о нарушении