В серцi - музика

"Чи ти мене кохаєш?" -
У тебе я питаю.
А ти стоїш, не відповідаєш;
Але я чую: музика десь грає.
Із твого серця музика лунає;
Чи її чуєш, тебе питаю.
А ти мовчиш, не відповідаєш,
Слова потрібні підбираєш.

А я ж знаю:

В твоєму серці музика лунає,
Ти її чуєш, я ж відчуваю,
Що в тебе в серці музика лунає,
І її голос двох нас заклинає,
Що сповнені любові ти і я палаєм,
Й хоч твоє серце геть згорає,
Та все ще в ньому музика лунає.
Її ти чуєш, ну я ж знаю!
Ну я ж знаю, я ж знаю, я ж знаю:
В твоєму серці музика лунає!
Я ж відчуваю, відчуваю, відчуваю:
Мене так сильно ти кохаєш,
Що в тебе в серці музика лунає!..

І ось твоя гітара вже не грає,
Але я чую: музика тая ще лунає.
Це ж твоє серце - воно співає,
Бо так сказати хоче, що кохає.
Чому йому не довіряєш
І почуття в полоні ти тримаєш?
Довірся серцю - воно ж бо знає,
Що ти насправді відчуваєш.

Тому й грає...

В твоєму серці музика лунає,
Ти її чуєш, я ж відчуваю,
Що в тебе в серці музика лунає,
І її голос двох нас заклинає,
Отруєнні коханням ти і я палаєм,
Й хоч твоє серце геть згорає,
Та все ще в ньому музика лунає.
Її ти чуєш, ну я ж знаю!
Ну я ж знаю, я ж знаю, я ж знаю:
В твоєму серці музика лунає!
Я ж відчуваю, відчуваю, відчуваю:
Мене так сильно ти кохаєш,
Що в тебе в серці музика лунає!
Я відчуваю, відчуваю, відчуваю тебе;
Ти ж відчуваєш, відчуваєш, відчуваєш мене!
Я відчуваю, відчуваю, що кохаю тебе!
Ще відчуваю, відчуваю: ти кохаєш мене!
І відчуваю, відчуваю, що кохаємо ми!..
Й в твоєму серці музика лунає;
І в мене в серці музика лунає;
В наших серцях музика лунає!
В наших серцях музика!..
Музика...


Рецензии