Страждання...

Страждання – це Свідомий Вибір
Страждання — сукупність вкрай неприємних, обтяжливих або болісних
відчуттів живої істоти, при яких вона відчуває фізичний і/або емоційний
дискомфорт, біль, стрес, нестерпні муки.
(Вікіпідія)
Дорогі мої україномовні друзі!
Я звертаюся до Вас, мої брати та сестри, що проживають в Україні, в Росії, у Канаді, у Сполучених Штатах Америки, у Німеччині, чи у інших куточках світу…
Сьогодні я хотів би поговорити про страждання…
Це не тільки та не стільки філософська категорія. Це, на мій погляд, перш за все емоційне та психологічне
поняття.
Для більшості з нас страждання асоціюється з фізичним болем…
Не так давно, мені зустрілася  думка одного фахівця, який стверджував, що 70 відсотків людства
страждають від різних неприємних почуттів, що пов'язанні з фізичним дискомфортом… Але одна з
людських сутностей полягає у тому, щоб відвертати свою увагу від постійного подразника фізичного чи
ментального характеру…
Тобто: ми свідомо звикаємо до стресової ситуації чи/або "прикриваємо очі" на неприємності…
Так, я згадав про це приблизно півтори – дві години тому, коли, встаючи з достатньо комфортного ліжка, легко вдарив свою праву ногу та відчув тупий біль…

Щоб якось притупити цю емоцію,  я згадав, що малятко, починає страждати у першу мить, коли воно
з'являється на цей світ… Як ми це відчуваємо? Так! Малятко починає плакати!
Я придивляюся до моїх онуків (дякувати Всевишньому, у мене вже їх четверо! Щоб вони були Здорові, та Щасливі!!!)…
Я не був присутній у момент їх народження, але я знаю, що, з першого та до
останнього моменту  їх життя на цьому світі, вони страждають…
Теж саме я можу сказати про себе…
Я теж страждаю… Не тільки та не стільки з причини моєї фізичної вади (у більшості життєвих ситуацій я на неї просто не звертаю свою увагу, як не помічали цього Цицерон, Сталін чи Рузвельт).
Я страждаю від гіпертрофованого почуття несправедливості, з яким я стикаюся кожного дня…
Тому я починаю сперечатися, повставати, звертати увагу урядовців на несправедливість у відношенні до людини Ікс (інколи, під персоною Ікс виступаю я сам)…

Що таке відчуття страждання чи не страждання?
Для мене це – свідомий вибір…
Коли, наприклад, сьогодні, прокинувшись в 5:30 ранку, я відчув головну біль, то, після сніданку, я прийняв протибольову таблетку…
Сьогодні я вирішив так, але ж позавчора, коли часта зміна атмосферного тиску  викликала у мене нестер-пні неприємні відчуття, я не доторкався до ліків…

Висновок: страждання – це свідомий вибір…


Рецензии
Зiв! Я також згодна з Вами, що страждання - це свiдомий вибiр. Але я звернула увагу, що е достатня кiлькiсть людей, котрим подобаеться бути потерпiлим, щоб iх жалiли та звертали увагу. Це щось близько до комплексу Мюнгхаузена...

Фрида Шутман   25.10.2020 14:57     Заявить о нарушении