Любовь до Ледь Зеплин мне привилась пополовинно

Любов до Led Zeppelin мені привилася пополовинно: частково – завдяки Яні, і решто частково – завдяки братовому диску з компіляцією пісень Robert’а Plant’а (ex- Led Zeppelin)

 

В розповіді «Дрова для плеєру» Я розповідав про маньячні настрої і благодать збирання грибів під пісні Король и Шут та Led Zeppelin

 

Led Zeppelin для мене – Це 2011-й.

- Початок активного знайомства з ними. Богема у всьому, навіть в навчанні (4-ий курс: предмети, практика, захист бакалавра на 5)

- це Яна.

- Це спільний перегляд Сверхъествественного до світанку

- Це пісні Robert’а Plant’а в навушниках телефону Samsung_E200 скрізь, де я був: Буковина, Вінниця, Переяслав-Хмельницький, Суми, Ромен

 

Led Zeppelin для мене – Це 2012-ий.

- Це раптовий зрив літа через чемпіонат футболу – червень перекреслений

- Це «Дрова для плеєру».

- Це прощання і пошуки Eva Flirt

- Це виїзд в 6 ранку з Сум, хмари плавали по землі, в серці сум і туга за зірване літо, за зникнення Інтернету і Єви

- Це ейфорія від ознайомлення з відео та інформацією реньюйону Led Zeppelin в 2007-му році задля єдиного концерту – 14 грудня 2007. Відео любительської зйомки мене вразили більше за пафосні й безсмачні операторські види офіційного DVD

- Це бонус-трек Megadeth, про існування якого Я дізнався тільки в 2012-му, весною. «Out Of The Tiles» -  кавер пісня Led Zeppelin.

- Це новина, яку я вичитав в 2012-му, а відчуття актуальності переживав наче щойно в той момент: Дейв Мастейн був в перших рядах на концерті Led Zeppelin 14 грудня 2007-го

- Це кавер групи Grave Digger на пісню Led Zeppelin «No Quarter», про існування якої я дізнався 22 вересня 2015-го

- Це улюблене Пролісся, біля дому, де я гуляю з підліткових років – з 2011-го пісні Led Zeppelin та Роберта Планта стали лейтмотивом цих прогулянок, з весни по осінь

Таким чином, можна сказати, що кіно-серіал, який Я ніколи би не бачив і не захотів любити – став причиною наших взаємозв’язків з Яною і моїх відрад в часи сумних помислів під час хандри 2012-го.

2020-05-18


Рецензии