Казки чар вного л су Новор чна казка-шоу

 
Новорічна казка-шоу з
пригодами на 2 дії               
               



Д І Й О В І   О С О Б І:



Б а б а  Я г а
К і к і м о р а
Ч о р т  /він  же  Л і с о в и ч о к/
Д і д  М о р о з  /він  же  В е д м і д ь/
С н і г у р о н ь к а
Д о б р и н я  Н і к і т і ч



 
ДІЯ   ПЕРША 

БАБА ЯГА/з'являється на метлі/. Так, так, так... І що це тут коїться? Звідки це ви такі... гарнесенькі, чєпурнесенькі? І чого ви тут сидите? Значить... вирішили без мене, Бабусеньки Ягусєньки, Новий рік зустріти? Ну, зараз я вам начаклую Діда Мороза!

          Підіймає догори мітлу, чаклує,

Чах-мах, тур... дирр!
Турмо-бурмо-гарамиррр!
Гей, шановний,  відгукнись,
На галявині... з"явись!

Заявляється Чорт.

ЧОРТ/до Баби Яги/. Здрассь... гадзинюшка! /До залу./ Вітаю вас в ранковий час! Ух!.. ух!.. ух!...

В"ється.

БАБА ЯГА/дітям/. Ну що... подобається вам мій Дід Мороз? Такий цікавий чоловік - вправненький, худенький,  веселенький…   Не чую!

Гра із залою.

Але чогось йому бракує... Ага! Я зрозуміла! У нього ж нема цієї... Снігурки!  Негаразд.  Зараз буде! /Свістить./

                З'являється К і к і м о р а.

КІКІМОРА.  Привіт,  кошенята!  Я - Кікімора,   відьма   болотяна…  кікі- к і...

                Стрибає по сцені.

БАБА ЯГА/дітям/. Бачили, скільки запалу? Як на мене, цілком нормальна Снігурка! /Кікіморі, Чорту./ Нумо... люб'язні мої помічнички, покажіть цим дітлахам файненьким - на що ви здатні!

                Танець Чорта   і  Кікімори.


/До залу./ Ну що... бачили? Подобається?
   
Гра із залою.

Дійсно, справжній супер-пупєр!.. Але ж ви ще не бачили, що може Бабуся Ягуся! Була ж і я колись молодою...

               
Пісня - танець  Баби Яги.

Я - Баба Йошка… кожен знає -    
Дитя мале і дідуган!               
У ступі я весь час літаю               
І в мене костяна нога!               
Я вередлива і сварлива,          
Псую всім настрій я в момент!       
Про те чарівна я, на диво,             
Бо я фольклорний елемент!

Баба Йошка весела, не сумна!
Баба Йошка на світі є одна!
Баба Йошка накапостить завжди!
Ось така я - і кращого не жди!

Я вдень зникаю непомітно,
Сиджу тихенько на печі.
Але, як тільки згасне світло,  
З'являюсь   раптом я вночі

Згори  уважно я слідкую,
Як справи робляться людські?
А потім в лісі десь чаклую,
Щоб  вийшло все в них навпаки!

Баба Йошка весела, не сумна!
Баба йошка на світі є одна!
Баба Йошка накапостить завжди!
Ось така я - і кращого не жди!

Програш для танцю.

Згори уважно я слідку
Як справи робляться людські?  
А потім в лісі десь чаклую,             
Щоб вийшло все в них               
навпаки!

Баба Йошка весела, не сумна!
Баба Йошка на світі є  одна!
Баба Йошка накапостить завжди!
Ось така я - і кращого не жди!
I кращого не жди...

/Після оплесків/. Ну як...  потрясно? Так що не потрібні вам ніякі Діди Морози  зі   Снігурками,   ми  зараз  самі  влаштуємо  вам  свято.

КІКІМОРА. Ще як влаштуємо! Але спочатку... кі-кі-кі...  необхідно якось інакше назвати весь цей захід.

БАБА ЯГА. Молодець, соображаєш... Значить, так: тепер буде не Новий рік, а Старий пиріг...
ЧОРТ. Замість ялинки - трухлявий пень... хі-хі-хі

 КІКІМОРА. Замість іграшок начіпляємо дране павутиння і сушених жабок!

БАБА ЯГА. Нікому не веселитись, а тільки плакати,
ЧОРТ.   Грубіянити!

КІКІМОРА. Нікого не слухатись, кі-кі-кі...

БАБА ЯГА. А всі подарунки і цукерки віддасте нам! Ми тут, прямо в болоті, "поляну" накриємо, хі-хі-хі...

Свістить.  Весела музика. З'являється, танцюючи,  лісова хатинка. Відкриває спереду дверцята.

ЧОРТ/дістаючи з хатинки/. "Пепсі-Колу" дістанемо...

КІКІМОРА /дістаючи/...огірочків солоненьких...

ЧОРТ/дістаючи/... сальця з часничком та червоним перчиком - ух!

БАБА ЯГА/дістаючи/. ... і з гірчичкою! Ех... і запируємо собі, душу відведемо!

Насолоджуються, пританцьовуючи біля хатинки.

ЧОРТ.  Найголовніше, щоб нам не перешкодив цей старий дід зі своєю онукою.

КІКІМОРА.   Якщо оці піпетки його не покличуть, то звідки він візьметься? /До залу/. Правда ж, чепурненькі, ви не покличите їх?
               
             Гра з залою.

ЧОРТ /дітям/.   Цитьте!   Гемби на защіпку!
КІКІМОРА /дітям/.  Мовчіть… кому говорять! /Тупотить ногами/.

Діти кличуть. З'являються  Д і д  М о р о з  і  С н і г у р о н ь к а.

ДІД МОРОЗ. Еге - гей!  Добридень,  любі друзі!  З  Новим роком
вас!
СНІГУРОНЬКА.   Доброго дня вам,   дівчатка і хлоп'ятка!
ДІД МОРОЗ. З-за синього моря, з-за високих гір, із самого Північного полюсу мчали ми день і ніч на казкових швидкокрилих санях, аби привітати вас з Новим роком!

            Ч о р т  і   К і к і м о р а  передражнюють їх, кривляться.

СНІГУРОНЬКА.   Дідусю Морозе, а це хто такі?
ДІД МОРОЗ.   Ох,  розбійники!   Діти, а що робить тут ця нечисть?          

       Відповідь залу. Сварка Б а б и Я г и, Ч о р т а  і   К і к і м о р и із залою.

СНІГУРОНЬКА.   Дідусю!  Але  ж  вони  можуть  зіпсувати нам свято!
БАБА   ЯГА.   Звичайно!

КІКІМОРА.   Навіть і не сумнівайтеся! Кі-кі-кі...
ЧОРТ.   Обов'язково зіпсуємо!... хі - хі - хі...

ДІД МОРОЗ.   Не бути цьому! /До зали/. Їх треба терміново знешкодити!   /Бабі Язі, Чорту, Кікіморі./ Якщо зараз же ви не заберетесь геть, я вас негайно заморожу!

БАБА ЯГА. Що ми тобі - ескімо на паличці?

ЧОРТ.    Теж мені, морозильна камера "Самсунг".

КІКІМОРА. Не маєте права, шановний! У нас зараз в країні демократія...

ДІД МОРОЗ. Так ви мене не слухаєте? Тоді починаємо: Раз! Два...

БАБА ЯГА.   Все, все, все... Вважайте, що нас уже немає. Але ми ще повернемося!

ЧОРТ.   Еге ж!   Повернемося!

КІКІМОРА.   Ми ще вам покажемо, де раки зимують!

ЧОРТ. Еге ж! Покажемо!

БАБА ЯГА. Ми ще помстимося!

ЧОРТ і КІКІМОРА.   Ще як помстимося! Будете знати, як нечисть лісову  ображати...
               
                Зникають.

 ДІД МОРОЗ.   Ну,  нарешті  позбавилися  ми  лиходіїв!
 СНІГУРОНЬКА.   Дідусю Морозе! Подивись, скільки тут дітей! І вони всі, мабуть, готувалися до свята.  Вірші  вчили,  пісеньки.  Чи не так, друзі?

Діти відповідають.

ДІД МОРОЗ. Молодці! Я дуже хочу дізнатися, які ви талановиті та кмітливі, як гарно співаєте і танцюєте! Але для того, щоб в нас було справжнє свято, повинна з'явитись красуня - ялинка. Хай вона потішить нас своїми святковими вогнями.
СНІГУРОНЬКА. Для цього, діти, треба всім разом сказати чарівні слова:   

                Темний ліс розступись,
                Ти, ялиночка…  з"явись!

Повторюють двічі.   За другим разом  Д і д  М о р о з стукає палицею.

                Гасне світло. Фонограма.

 СНІГУРОНЬКА. Що скоїлось? Чому так темно? Дідусю Морозе, я боюсь! Де ти?

                Спалахує світло.   Діда Мороза немає.

СНІГУРОНЬКА. Що сталося? А де Дідусь Мороз? Діти, ви не знаєте, куди він зник?

                Розмова із залою.

Його вкрали розбійники? Що ж тепер робити? Адже без Діда Мороза Новий рік не настане. Треба покликати на допомогу. /Кличе/. Люди до-   брі-і...  допоможі-іть...

                3'являється  Д о б р и н я  Н і к і т і ч.

ДОБРИНЯ. Хто тут кликав на допомогу?
СНІГУРОНЬКА. Добринюшка!   Як добре, що ти прийшов! Баба Яга, Чорт і Кікімора украли Діда Мороза. І тепер Новий рік може не настати.
Д0БРИНЯ. От негідники! От потвори болотяні! Я негайно йду на пошуки.

СНІГУРОНЬКА. Візьми мене з собою, хоробрий Добриня, адже взимку ліс насичений небезпеками та пригодами, а я знаю мову птахів і звірів, вони зможуть нам допомогти.

ДОБРИНЯ. Гаразд! Адже справжні друзі завжди допомогають у бі¬ді - чи не так, діти? /Відповідь зали./ Тоді вирушаймо у дорогу! /Йдуть залою, співають./

        Поспішаймо, треба рятувати
        Нам   Діда Мороза від біди!
2 р.    Не втечуть далеко відьми кляті,
        Провчимо нахаб ми назавжди!

                ДІЯ  ДРУГА 
         
                Сцена  друга.
                Лігвище Баби Яги.

     Б а б а  Я г а,  Ч о р т   і  К і к і м о р а  сміються, зло-втишаються.

БАБА ЯГА/передражнює/. Що сталося? Що сталося? /До зали./ Я чу¬ла - знов когось украли?.. хі-хі-хі...

ЧОРТ. Чому так темно? /Ходить навпомацки, зображуючи темноту./ Куди поділось світло? Ой, мені боязко! Ой, мені страшно... хі-хі-хі…

КІКІМОРА. Дітки! Ви не знаєте, часом, де дівся Дід Мороз? Щось його не видно… кі-кі-кі...
               
                Можлива сварка із залою.

ЧОРТ. Ох, і хитра ж ти на вигадай, Баба Яга! Тільки що нам те¬пер робити з цим Дідом?

КІКІМОРА.  Думаю…   кі-кі-кі... треба його якось знешкодити, бо він уже весь підвал заморозив, я ходила, дивилась. Скоро і до нас добереться... Брр!.. /Бігає, вдаючи замерзлу/.

ЧОРТ. Так, так, він такий... цей чаклун з онукою! Таке завіє-закрутить - ураз хвоста свого загубиш... ух-ух-ух! /Стрибає./

БАБА ЯГА. Так що будемо робити, шановна нечисть?
КІКІМОРА. Щось в голову нічого не лізе...
ЧОРТ. Не знаю... Ти ж Баба Яга, ти і думай...

БАБА ЯГА. Ти, Чортяка, поводь себе зі мною чемно /схопила Чорта за вухо/, поки я не розсердилась... /Відпустила Чорта. Раптом./ Слухайте, люб'зні - так у мене ж є дружбан в Африці…   Бармалей! Він мене нещодавно у гості запрошував... /Поправляє зачіску./

ЧОРТ/підстрибнув/. О-о... це саме те, що нам потрібно! Там сонце, спекота і оці... маленькі негритята танцюють!

КІКІМОРА. Прикольно! Відвеземо Діда Мороза до Африки, там він ірозтане... кі-кі-кі... /Стрибає,/
ЧОРТ.   …  і  cтане  о-ось…  такенною  калюжою! 
               
                Регочуть.

 Шкода  лише - далеко  ця  А фрика,  дістатись  туди  важко…

  БАБА  ЯГА.  Нічого…  була  Африка  далеко,  стане  близько!  Ми  її… красуню  цю  файненьку,  сюди…  до  нашого  лісу,  у  гості  запросимо!               

             Чаклує,  здійнявши  до  гори  мітлу.

Чах, мах, турр... диррр!
Турмо-бурмо- гарамиррр!
Африко... не забарись,
Та на обрії…   з'явись!

                Міняється світло, з'являються пальми.

                "Танець негрітят".

                Знову  міняється  світло.

                Cпекота. Музика. 
               
                Ритуальний  танець бедуїнів.

 Зв'язаного Д і д а  М о р о з а  бедуїни ведуть по пустелі. Він важко крокує, обливаючись потом. Б а б а Я г а,  Ч о р т  і   К і к і м о р а знущаються  з  нього:  штовхають, б"ють, сідають верхи, регочуть.

                Голосно виє сирена.

Світло змінюється, пальми зникають. Знову на сцені зима, лігвище Баби Я г и.

БАБА ЯГА/поспішно/. Годі мріяти, чорти болотяні… До нашого таємничого лісу, здається, гості незвані завітали! Де ж це він... мій супутниковий відеомобіл? /Дістає з кишені, дивиться./ О-о…  гляньте, та це ж Снігурка до нас  летить-поспішає... хе-хе-хе...

ЧОРТ/дивиться/. І не одна…  з чолов'ягою якимось!

КІКІМОРА/дивиться/.  Точно!  Здоровенний,  наче  гора...  ще й підспі¬вує щось... "Ля-ля... ля-ля-ля..." /Передражнює./
БАБА ЯГА/раптом/.  Зачекайте-но…   Здається, я його знаю! Це ж той... як його?

ЧОРТ. Буратіно?
БАБА ЯГА. Ні!
КІКІМОРА.   Чиполіно?
БАБА ЯГА.   Ні!
ЧОРТ.   Кіт у чоботях?
БАБА ЯГА.   Ні,  ні, ні...
КІКІМОРА, ЧОРТ.   Ну хто ж тоді?

БАБА ЯГА. А ви у цих бешкетників маленьких спитайте - вони все знають.
КІКІМОРА   /до залу/. Ну, кажіть швидше, кошенята малі, хто це там зі Снігуркою?

Гра із залою.

БАБА ЯГА   /дивиться у мобілку/.  Згадала!   Це  ж  він... герой-визволитель, Добриня клятій...  /Крокує,  нервуючи,  по  сцені./

ЧОРТ.   Ой, лихо нам!  Розтрощить він нашу "малину" на трісоч-ки, на шматочки,  розкидає  по лісі,  потопить у болоті...
КІКІМОРА.   Заарештують нас, нещасних, заберуть у поліцію, відправлять до в"язниці...

БАБА ЯГА.   Тфу на вас, чорти болотяні! Не каркайте!
ЧОРТ.   Все, все... я вже онімів!
КІКІМОРА.   Слухаємо вас,   гадзинюшка...
БАБА ЯГА. /Чорту/ Є геніальний план.
ЧОРТ.   Який?

БАБА ЯГА. Я перетворю тебе на дідуся лісовичка. А ти вже сам поміркуй, як цим прийомом скористатися зможеш... уторопав?

ЧОРТ.   Еге ж! Ще як! Це ж якраз по моїй спеціальності…  хе-хе - хе...
 
                Співає і танцює.


Старий Лісовичок, старий Лісовичок!               
Йде собі по лісу непомітний жебрачок!
/З Кікіморою./               
Старий Лі совичок, старий Лісовичок!               
Йде собі по лісу непомітний жебрачок!
/З Бабою  Ягою./          
 Старий  Лісовичок,  старий  Лісовичок!
Йде  собі  по  лісу  непомітний  жебрачок!               
               
 Танцюють  утрьох.               
               
Зникає.    

БАБА ЯГА. /Кікіморі/. А ти, красуня,   біжи до свого болота  та приготуйся до зустрічі з цима мандрівниками.
КІКІМОРА.   Стрінемо, як самих дорогих гостей…  кі - кі - кі…

      Зникає.

БАБА ЯГА.   А я поки трохи почаклую, аби все в нас вийшло, як слід.
 
                Чаклує.

        Всі духи злі просинайтесь!
До лігвища мого злітайтесь!   
        Заморимо, завіємо, закрутимо!
        Доріжки навколо               
        переплутаємо!
        Чах, мах, турр, диррр!
        Турмо - бурмо - гарамиррр...

                Сцена  третя.
            
 Виє  заметіль.   С н і г у р о н ь к а   і   Д о б р и н я  йдуть лісом. Назустріч їм Л і с о в и ч о к.

ЛІСОВИЧОК.  Добридень,   шановні!
СНІГУРОНЬКА.   Вітаємовас, дідусь.

            ДОБРИНЯ. Добрий день, люб"язний.
            ЛІСОВИЧОК.  І куди це ви йдете?

СНІГУРОНЬКА. Йдемо ми в лігвище Баби Яги.
        ДОБРИНЯ.  Діда Мороза визволяти,
ЧОРТ.  Ой-ой-ой... ай -ай-яй...
ДОБРИНЯ. Що тебе турбує, шановний?
ЛІСОВИЧОК» Ох, нелегко ж вам доведеться...

СНІГУРОНЬКА. Чому, лісовичок?
ЛІСОВИЧОК. Далека дорога до Баби Яги. Не кожен її здолає. Вона ж всі доріжки переплутала, снігом замела...
СНІГУРОНЬКА. От ми і не знаємо, куди йти.
ДОБРИНЯ. Вже цілу годину блукаємо по лісі.

ЛІСОВИЧОК. Дуже добре... тобто, я хотів сказати, що в такому випадку я зможу вам допомогти.
СНІГУРОНЬКА. А як саме?
ЛІСОВИЧОК. Покажу вам    найкоротшу стежину.   Значить, підете так, так, ось так... і потрапите, куди треба.
               
                Показує в залу.

СНІГУРОНЬКА.   Дякуємо, дідусю!
ДОБРИНЯ. Ти справжній друг, Лісовичок! /Плескає його по плечу/.
ЛІСОВИЧОК. Завжди радий допомогти добрим людям... хе - хе - хе... Щастя вам!

                Йде зі сцени.

ДОБРИНЯ /помічає хвоста/. Зачекай-но,   добродію!
ЛІСОВИЧОК/повертається/. Що трапилось, люб"язний?
ДОБРИНЯ. А що це у тебе,  дідусю?
ЛІСОВИЧОК.  Де   саме?   
ДОБРИНЯ. А он... позаді?
ЛІСОВИЧОК. А-а... та це реп"яхи начиплялись, їх в лісі багато. /В'ється/. Ось, бачите - вже нема, вже нема... /ховає непомітно хвоста/. Ну, то я пішов, справи у мене... хе-хе - хе.. /Йде, наспівуючи./ "Старий Лісовичок, старий Лісовичок..."

ДОБРИНЯ, Не те щось в цьому дідусеві... когось він мені нагадує... Може, підемо іншою стежиною, Снігуронько?

СНІГУРОНЬКА. Ну що ти, Добринюшка, він же від щирого серця хотів нам допомогти. А на добро треба завжди відповідати добром. Ходімо!
ДОБРИНЯ. Ну добре! Ходімо!

Йдуть по залі. Виходять. На сцені в цей час з'являються дерева, старе болото.

                Танець  К і к і м о р и   з   відьмами.

 С н і г у р о н ь к а   і   Д о б р и н я  знов  опиняються у залі.

СНІГУРОНЬКА. Поглянь, Добриня, який страшний, дрімучий ліс!

ДОБРИНЯ. Та ось і діти говорять, що обкрутила нас Баба Яга навколо пальця.

СНІГУРОНЬКА. Це я одна в усьому винна, не послухала тебе. Тепер і
Діда Мороза не визволимо, й самі загинемо. /Підіймаються на сцену./
Дивись, скільки тут нечісті!

Добриня відганяє відьм, які намагаються залякати їх. Чується ревіння. Відьми  ховаються за деревами.

                На сцену виходить В е д м і д ь  з пасткою на лапі.

СНІГУРОНЬКА. Михайлику... біднесенький! Де ж ти знайшов цю пастку? /Визволяють Ведмедя, перев"язують./
ВЕДМІДЬ. Це все Баба Яга зі своїми витівками. Я вивідав одну її таємницю, але дорогою до вас вскочив в оце лихо.

ДОБРИНЯ. А яка це таємниця?
ВЕДМІДЬ. Вони з Кікіморою та Чортом болотяним хочуть завезти Діда Мороза...  в Африку!

СНІГУРОНЬКА. Як це в Африку? Він же ж там відразу розтане! /Плаче./

ДОБРИНЯ. От негідники! /Заспокоює Снігуроньку./ Не плач, дитинко, ми завадимо цьому! Але нам треба поспішати!

ВЕДМІДЬ. Зачекайте! Надто хитра Баба Яга, так просто її не здола¬єш! Візміть... ось цього чарівного ключа, він допоможе вам відчинити двері підвалу, де відьма ховає вашого Діда Мороза. А я поспішу до своєї доброї приятельки, старої ворони Каркуші. Вона і підкаже вам, де ховає Баба Яга скриньку зі своїми чаклунськими чарами. А як знайдете скриньку, то здолаєте і всю нечисть.

СНІГУРОНЬКА. Ми дуже вдячні тобі, Михайлику, за твої добрі поради!
ДОБРИНЯ. Дай, потисну тобі твою лапу, друже! Бувай!

                Розходяться у різні боки.


                Сцена   четверта


Лігвище Б а б и Я г и, яка метушиться в очикуванні.                Заявляються Чорт   і  Кікімора.

ЧОРТ/співае і танцює/.               
                Ух!.. Ух!.. Ух!.. Ух!
                Ми провчили цих бандюг!
КІКІМОРА.                Тілі-білі, тралі-валі!
                Добре ми попрацювали!
ЧОРТ.                Ми хороші, ми культурні
                Нахалюг пошили в дурні!
КІКІМОРА, ЧОРТ.               Хай лопнуть всі від злості,
                Непрошенi цi  гостi!
               

Танцюють, зловтішаються разом із Бабою Ягою.

 ЧОРТ. Я цих пришелепкуватих у таку безвихідь спрямував, що вони звідти вже ніколи не виберуться... ух!., ух!., ух!..

КШІМОРА. Кі-кі-кі... Сидять, мабуть, десь у нашому лісі і вола¬ють... ось так: "Ох... і навіщо ж ми сюди прийшли-и...? Але ж ми кляту Бабку Єшку не знайшли-и-и…"

БАБА ЯГА. Це правда... малятки?.. Ні?!.. Як це ні?.. Чому?!

Гра із залою.

ЧОРТ.   Не слухай ти їх... Ягусю!   Який Ведмідь?.. Яка Каркуша?..Цить... зрадники малі! Бо зараз як смикну за вуха!

        В  залі   з"являеться   Д о б р и н я  Н і к і т і ч.

БАБА ЯГА. А ну замовкни... Чортяка! Не бачиш хіба, хто до нас за-вітав?
ЧОРТ і КІКІМОРА. Де?!
БАБА ЯГА. А ось...по стежинці йде, залізякою своєю розмахує. Дове-деться... шановні колегі, влаштувати йому...мусі-пусі від Баби Ягу-сі!

                Регочуть, підбадьорюють один одного.               
                Д о б р и н я   піднімається на сцену.

БАБА ЯГА/грайливо/. Здоров був... добрий молодче! Я така рада, що  ти зазирнув до мого скромного офісу. І ніхто ж то до мене не приходить, не провідає Бабусеньку Ягусеньку. А тут такий красень, в натурі, з'явився... хі-хі-хі...

ЧОРТ. Нарешті здибались, бо давно не бачились... хі-хі-хі...
КІКІМОРА. І куди це ми так поспішаємо?.. кі-кі-кі...

ДОБРИНЯ. А ну, відійди геть... нечість болотна! /Замахується мечем./ А ти, відьма стара, очі мені не замилюй! Відпускай Діда Мороза на волю... та хутчіш!

БАБА ЯГА. Ах... так ти з мечем до нас прийшов? Ну, що ж... від ме¬ча й загинеш! /Чорту./ Слуга мій вірний - знищ його!

                Бій.   Д о б р и н я  починає перемогати.

ЧОРТ/падає навколінки/. Ой, Добриня, лицарю відважний, не треба! Змилуйся наді мною...
БАБА ЯГА. Ех, ти... Чортяка-пострибака, знов все зіпсував! Прийдеться мені самій за справу братись...

                Музика. Бій.

              Вбігають Д і д  М о р о з   і   С н і г у р о н ь к а,  яка несе в руках скриньку.

СНІГУРОНЬКА.   А   все   рівно   нічого  у  тебе  не вийде, підступна БабаЯга! Ось скринька з твоїми чаклунськими чарами!

БАБА ЯГА. Ай-яй-яй, ой-ей-ей... мої чари! Віддай, віддай, негідне дівчисько!

КІКІМОРА. Ось... я дручком тебе…  як  штрикну!
БАБА ЯГА. А я мітлою…  як зачеплю!

               Снігуронька  вдало захищається від нападників.

ДОБРИНЯ/поспішає на допомогу/. Мовчати, стара! І ти,   чума болотяна, зникни!
               
          Відганяє Бабу Ягу і Кікімору від Снігуроньки.

ДІД МОРОЗ. Так, негідники, прийшов час розібратися з вами за всі ваші неподобства.   Відкрий, онученька, цю скриньку, і хай назавжди зникнуть з нашої землі всі невдачі та негаразди!

                Снігуронька відчиняє скриньку.

БАБА ЯГА. Ай-яй-яй... зі мною щось таке робиться, наче хтось з ме¬не кістки висмикує...
КІКІМОРА. І я вже нічого не можу... не годна й ноги підняти, не те, що стрибати...

ЧОРТ. Що таке? Звідки воно? Куди мене вивертає? Я вже, наче, і не Чорт... І де подівся мій хвіст?
ДІД МОРОЗ. Не знадобиться вже тобі твій хвіст, Чортяка! І вам,відьмам старим, давно вже треба на відпочинок. Ідіть собі... і щоб очі мої вас більше не бачили.

БАБА ЯГА. Ой, не женіть нас, добрі люди, не лишайте одненьких...

КІКІМОРА. Дозвольте, шановні, побути з вами, зустріти разом Новорічне свято. А ми... вся колишня нечість, обіцяємо виправитись.

ЧОРТ. Так, так - обіцяємо ніколи вже не паплюжити людям настрій.  Чесне піонерське!

БАБА ЯГА, КІКІМОРА, ЧОРТ/падають навколінки/. Змилуйтесь!
               
                Плачуть. Пауза.

        СНІГУРОНЬКА. Діду Морозе! А... може, дійсно - вибачимо їх?
ДІД МОРОЗ/до залу/. То що, діти, - вибачимо? Чи ні?

                Діти відповідають.

Ну, добре... лишайтесь! Тільки дивіться мені - ніякої шкоди! І допомогайте нам проводити свято!
БАБА ЯГА. З радістью!
КІКІМОРА. Це будуть найкращі хвилини в моєму болотному житті... кі-кі-кі... /Стрибає./
ЧОРТ. З дитинства люблю маленьких діточок! /Співає./

                Пусть спеша-ат  неуклюже
                Пешехо-оды по лужам…
                хі-хі-хі... /в'ється/.

ДІД МОРОЗ. Ну, от і добре... Дякую тобі, хоробрий Дрбриня, , тобі, люба онученько, і вам, юні друзі, що не залишили мене, старого, в біді і Новий рік врятували. І тенор ми вже можемо починати своє свято!Ось вам, діти, моє перше Новорічне диво!
               
                Стукає палицею. Спалахують вогні на ялинці, яка  з'являється замість легвіща.

А ось, друзі, друге диво!

                Танець "Хоровод сніжинок".

І, нарешті, моє третє диво! Дарую вам чудову новорічну пісню!

Звучить "Новий рік".  Співає Снігуронька.

На зимовім, тихому узліссі,
Де мороз гуляє чарівник,
Домовлялись лісові звірята,
Як зустріти разом Новий рік?
Новина миттєво облетіла
Всі краї про дивовижний бал!
 2р.Їжачки, лисята, вовки та зайчата
Поспішають у казковий зал! /свій  зал!/

Новий рік, Новий рік, Новий рік,
Загадковий, чарівний, веселий!
Новий рік, Новий рік, ти прийшов
до нас знов,
Наша радість і наша любов,
Наша  радість і наша любов!

          Ось підходять чемно до ялинки
          Барсучок і двоє оленят.
          На її гілках сидять синички
          І про щось тихенько шепотять.
          Та здійняв крило снігур-маестро,
          Зазвучала музика в ту ж мить!
      2р. Всі завзято грають, у танку кружляють,
          Їжачок, кукушка та ведмідь! /ведмідь!/
          Новий рік, Новий рік. Новий рік,
          Загадковий, чарі вний, веселий!
          Новий рік, Новий рік, ти прийшов
                до нас знов,
          Наша радість і наша  любов!
          Наша радість і наша  любов!

                Музика продовжує звучати вже без слів /3-й куплет/,
                Д і д М о р о з і С н і г у р о н ь к а   прощаються з дітьми.

ДІД  МОРОЗ/до  зали/.   
                Як  приємно  з  вами  гратись!
                Але  час  вже  нам  прощатись!
СНІГУРОНЬКА.                Інші  дітки  нас  чекають,
                У  віконця  виглядають!
ДІД  МОРОЗ.                То  ж  будьте  здорові,
                живіть  всі  щасливо!
                Хай  дні  ваші  будуть 
                наповнені дивом!
                СНIГУРОНЬКА.                Хай  горе  ніколи  у  вас  не               
                трапляється!
ДІД  МОРОЗ.                А  всі  побажання  завжди   збуваються!
                З  Новим  роком,  юні  друзі!
ВСІ.                З  Новим  щастям!   

                Співають  разом  з  Д і д о м  М о р о з о м   та  дітьми.

                Новий  рік,  Новий  рік,  Новий  рік,
                Загадковий,  чарівний,  веселий!
                Новий  рік,  Новий  рік,  ти  прийшов               
                до  нас  знов, 
                2р.     Наша  радість  і  наша  любов!

           Пісня  " Новий  рік" написана  для ліричного  сопрано.
           Новорічні  вітання  Д і д а  М о р о з а   і   С н і г у р о н ь к и 
           йдуть  під  музику  3-го  куплету/без  слів,  мінусовка/,  після 
           чого  всіма  учасниками,  разом  із  дітьми, повторюється  приспів: 
               
                "Новий  рік,  Новий  рік,  Новий  рік…".

                Музика Валерія Марро. Є фонограма  вистави.

2008 Київ
Марро/Безрук/ Валерій Романович
моб:+38067 9006390
/WhatsApp+Viber/
сайт:  http://lekin.jimdo.com
               
Фото  з  iнтернету


Рецензии