У трембiтоньку я граю

            
             Карпати
                Оленi Магiд
(Мелодiя пiснi М.Машкiна  «Верховино, мати моя») 
www.youtube.com/watch?v=fj7fZ_6Vy-s    

У трембiтоньку я граю,
Танцюю на столi,
Розважаю цiлу зргаю
Туристiв -москалiв.

 Приспiв (двiчи):
   Нашi легiнi-гуцули
   Iсти-пити позабули,
   Бо не бачили, не чули
   Такоi дивини.

Нiчого москаль не знає,
Нi мови, нi прикмет.
Дуже деяких лякає
Звичайний кулемет.

 Приспiв (двiчи):
   Нашi легiнi-гуцули
   Iсти-пити позабули,
   Бо не бачили, не чули
   Такоi дивини.

Я божуся, ледь не плачу,
Не вiрують менi,
Що я сам учора бачив
Яврейку на лижнi.

Приспiв (двiчи):
   Нашi легiнi-гуцули
   Iсти-пити позабули,
   Бо не бачили, не чули
   Такоi дивини.

В.Давидович.  Харк1в, десь середина 70-х рок1в
Не повнiстю вiдновлено по пам’ятi в лютому 2013 в Iзраiлi


Рецензии