24

Охх Потрібен Мені Мужчина
Підлатати Родову Кришу У Млина...

Потерялась За Склоном Марина
Ягодиці Пишно Вознесла
Стрічка Синя Обмотала Частину Бедра
Павла Із Куща Пробила Похотлива Струна...

Мелодія Манила Ще Хрупкі Молоді Серця
Стон Заманив Жеребця
Заклеймив В Окови Рабства Він Юнця...

Охх Потрібен Мені Мужчина
Прокормити Надобно Мене І Сина...

Пишно Коси Росплела
Глибинку На Груди Очам Мужским Даря
Марина Підсіла За Стіл До Дмитра...

Напухли Як Сестрички Два Соска
Випираючи Крізь Хитру Глибинку Задуму Життя
На Лавочці Влажна Струйка Потекла
В Івановича Криша Мало-Помалому Таки Повністю Затекла...

Охх Потрібен Мені Мужчина
Поміняти Двері Надобно
Скрипить Же Як Скотина...

Уже І Молодість Не Та
Но Щось Таки Найдеться В Гардеробі
Щоби Завести Слідуйщого Невдаху У Кінця...

Возвела Марина Картину
Спіритичним Сеансом Збила Столку Мужчину
Сюжет Получився Ще Тот
Правильні Трави І Спеції Зробили Неочікуванний Поворот
І Тут Таки Опять Громкий Зальот
Серце Не Витримало У Степана
Хоча Семья Рождало Уже Нове Життя...

Охх І Потрібен Мені Мужчина...


Рецензии
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.