Ой, набридло мов зозулi жити

                Набридло
              П.М.Процю
  (Мелодiя пiснi "Черемшина")
    


Ой, набридло мов зозулi жити.
В друзiв всiх моiх великi дiти.
Я ж один в самотинi зiтхаю,
По iдальнях грошi залишаю.

Приспiв:
 День i нiч одна i та ж кручина:
 Чоловiку важко без дружини.
 В тридцять з гаком рокiв
 Важче з кожним кроком,
 Де дружина, де?

В пошуках нервово я захворiв.
Лiз пiд три чорти в високi гори,
Де людей камiнням засипає,
Але навiть там iї чорт має.

Приспiв:

Хлопцi не дають менi проходу,
Хоч з моста стрибай в холодну воду.
Хлопцi, що у хлопцiв пiдростають
Всiх дiвчат хороших вiдбирають.

Приспiв:

Та я тiльки теж не ликом шитий.
Заходiв своiх зумiв я вжити:
Хоч на мене всi дивились косо,
В них найкращу вирвав iз пiд носу.
 Тож менi радiти є причина:
 В кого ще такая є дружина?
 Разом нам, нiвроку,
 Небагато рокiв,
 Є дружина, є!
 

        В.Давидович
        1970р.
        Харкiв.
Вiдновлено по пам’ятi в Iзраiлi в 2004 роцi.


Рецензии